  • Data: 2009-03-19 22:58:13
    Temat: Re: zbyt niska temperatura procesora(?)
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

    Super Duper pisze:
    > W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura
    > procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć,
    > komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?
    > Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat
    > PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    > włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

    Na pewno masz walniety czujnik od temperatury, przy chlodzeniu
    powietrzem zaden element nie bedzie chlodniejszy niz otoczenie (chyba,
    ze masz 0 stopni w pokoju :) ). CO do bluescreenow - probowalem testowac
    pamiec memtestem? Podmienic plyte glowna? Jaki masz zasilacz, napiecia
    sa ok? Pomierz je miernikiem a nie odczytuj z programow.