  • 1. Data: 2009-03-19 19:41:26
    Temat: zbyt niska temperatura procesora(?)
    Od: "Super Duper" <s...@n...org>

    W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura
    procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć,
    komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?
    Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat
    PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

  • 2. Data: 2009-03-19 21:10:46
    Temat: Re: zbyt niska temperatura procesora(?)
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Super Duper" <s...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    >włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

    Napisz, jaki to sprzet, zeby bylo wiadomo, czy informacja wczytana jest z
    procesora czy tez z czujnika plyty glownej...
    Tak czy siak - postawilbym na plyte glowna

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-03-19 22:47:29
    Od: "Super Duper" <s...@n...org>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:gpucc2$gb0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jest z procesora czy tez z czujnika plyty glownej...
    > Tak czy siak - postawilbym na plyte glowna

    Gigabyte GA-M51GM-S2G na pokładzie Athlon 64 3000+ niekręcony

  • 4. Data: 2009-03-19 22:58:13
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Super Duper pisze:
> [...]
    > PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    > włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

    Na pewno masz walniety czujnik od temperatury, przy chlodzeniu
    powietrzem zaden element nie bedzie chlodniejszy niz otoczenie (chyba,
    ze masz 0 stopni w pokoju :) ). CO do bluescreenow - probowalem testowac
    pamiec memtestem? Podmienic plyte glowna? Jaki masz zasilacz, napiecia
    sa ok? Pomierz je miernikiem a nie odczytuj z programow.

  • 5. Data: 2009-03-20 12:37:16
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Super Duper pisze:
    > W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura
    > procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć,
    > komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?

    Czujnik temperatury to jeden problem.

    > Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat
    > PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    > włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

    A to już inny problem z tym pierwszym nie mający nic wspólnego. Zacznij
    od testów zasilacza, a potem pamięci RAM

    Napisz jaki to zasilacz( marka, model i przede wszystkim moc )
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-03-20 13:33:25
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
    > włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

    Spróbuj może ustawić ręcznie w biosie odpowiednie napięcie zasilania
    procesora. Niektóre płyty mają z tym problem. np Gigabyte dla Athlona 6000
    X2 w wersji 65nm i 90nm błędnie ustawia napięcie dla 90nm zamiast 65nm
    powodując przegrzewanie i zwisy.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_A
    thlon_64