  • Data: 2015-12-06 17:02:37
    Temat: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2015 o 02:28 Starzec z Gór <d...@v...pl> pisze:

    > Zdjęcia Adamsa wytyczyły pewną granicę w fotografii krajobrazu - były
    > tak doskonałe że bardziej się nie dało. ALE po nim było wielu
    > fotografów, którzy do tematu fotografii krajobrazowej wnosili swoje
    > spojrzenie - nie można powiedzieć że po Adamsie nic nowego w tym temacie
    > się nie zdarzyło.
    > Natomiast to co obecnie staje się typowym podejściem do fotografowania
    > krajobrazu - to jest po prostu skrajny prymitywizm i kult bylejakości-
    > najoględniej mówiąc.

    W ogóle nie doczytałem, czy ktoś tu mówił "po Adamsie niczego już nie
    było", czy "kolorowa jest do dupy"?
    To chyba niedopuszczalna nadinterpretacja ze strony Titusa.

    Natomiast jedno przyzna chyba większość - wrażliwości "krajobrazowej"
    warto uczyć się właśnie od Ansela Adamsa. Wtedy jest szansa na dzieła
    broniące się nawet między epokami w fotografii.

    --
    Trefniś