  • 11. Data: 2013-03-06 15:34:38
    Temat: Re: zębatka zdawcza zipp pro50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-06 15:03, zarafiq pisze:

    > Zanim zaczniesz ciąć śruby kątówką spróbuj zadziałać śrubokrętem udarowym.

    w Chinczyku ? Zeby mu srubokret razem z zebatka wpadly do karteru ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-03-06 15:40:07
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Wednesday, 6 March 2013 14:34:38 UTC, Kuczu wrote:

    > w Chinczyku ? Zeby mu srubokret razem z zebatka wpadly do karteru ?

    Jak śrubokręt będzie chiński, to może weźmie to na siebie :)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 13. Data: 2013-03-06 16:35:45
    Temat: Re: z�batka zdawcza zipp pro50
    Od: kosmal95 <jakub.kosmalski@_NOSPAM_op.pl>

    Kuczu napisal

    > Gwoli scislosci - to powinno sie wrecac na klej.

    > bo Twoja Honda jest "najzajebisciejsza" na swiecie, podobnie jak Twoj
    > wypasiony skuter z kocykiem i glosniczkami.

    tak jestem 1 włascicielem , juz odkrecone ;p

  • 14. Data: 2013-03-06 16:38:49
    Od: kosmal95 <jakub.kosmalski@_NOSPAM_op.pl>

    juz zębatka odkrecona , przy*ebałem młotem ( bo bez młota to nie robota )
    i ku*wa patrz ! wykreciła sie . Dzieki za porady z niektórych skorzystałem
    ;)

  • 15. Data: 2013-03-06 20:34:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-06 15:40, zarafiq pisze:

    > Jak śrubokręt będzie chiński, to może weźmie to na siebie :)

    BTW. jakis czas temu naprawialem Zippa Pro 50. Wskutek zbyt mocnego
    naciagniecia lancucha wyrwalo silnik razem ze wspornikiem. W sumie mnie
    to nie dziwi bo ten wspornik jest kawalkiem blaszki o grubosci 1.5 mm.

  • 16. Data: 2013-03-07 09:30:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-06, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > BTW. jakis czas temu naprawialem Zippa Pro 50. Wskutek zbyt mocnego
    > naciagniecia lancucha wyrwalo silnik razem ze wspornikiem. W sumie mnie
    > to nie dziwi bo ten wspornik jest kawalkiem blaszki o grubosci 1.5 mm.

    Ale juz przy naciaganiu czy dopiero jak ktos usiadl? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-03-07 09:47:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-07 09:30, AZ pisze:

    > Ale juz przy naciaganiu czy dopiero jak ktos usiadl? :-)

    A nie wiem. Ja go zastalem juz z oderwanym silnikiem. Moge opowiedziec o
    wielu fajnych przypadkach z chinczykami bo mam z nimi czesto do
    czynienia ale nie wiem czy mi sie chce. Najlepszy byl nowy skuter z
    ktorego kola uchodzilo powietrze. A uchodzilo przez pory w aluminiowym
    odlewie :)

  • 18. Data: 2013-03-07 19:11:09
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-03-07 09:47, Kuczu pisze:
    > Moge opowiedziec o wielu fajnych przypadkach z chinczykami bo mam z nimi
    > czesto do czynienia

    Ja niezbyt często, ale instalacje elektryczne w tych pojazdach są
    naprawdę ciekawe. Brak bezpieczników, fabrycznie zamontowane żarówki o
    różnych napięciach pracy, kontrolki, które nie są podłączone, albo źle
    podłączone.

    A powiedz czy masz jakiś stały punkt, np. przywozi ktoś chińczyka, który
    nie odpala. To czy najczęściej jest ten sam powód?

    Ja często mam do czynienia ze sprzętem typu kosiarka, piła łańcuchowa,
    kosa, etc. w 99,99% nowych chińczyków jako pierwszy pada przewód
    paliwowy. A w dalszej kolejności się okazuje, że sprężanie oscyluje kolo
    0,6MPa ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo