  • 61. Data: 2020-01-22 20:50:20
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2020 20:35:41 +0100, AS napisał(a):
> [...]
    iesz-ze-jestes-czescia-sieci-sensorow-lokalizatorow-
    bluetooth/

    > Też polecę notiOne. Działa na BTLE. Działa na baterii troszkę ponad pół
    > roku. Trzy baterie już zużyłem z tabliczki zakupionej na ali. Gdybyś
    > miał go przy kluczach to byłaby szansa, że telefon spacerującego tamtędy
    > użytkownika tego systemu albo przejeżdżającego niedaleko fana janosika
    > zarejestrował by obecność breloczka. Wtedy miałbyś do samodzielnego
    > przeczesania określony obszar i dodatkową pomoc w postaci namierzania
    > sygnału BT breloczka.

    A alarmuje jak sie od kluczy oddale ?
    Pozycje GPS zapisuje wtedy ?

    Bo na innych uzytkownikow apki bym nie liczyl - pewnie malo ich w
    Polsce.
    Jesli janosik to obsluguje ... o, to juz duzo lepiej.
    Ale w lesie malo ludzi uzywa.

    J.

  • 62. Data: 2020-01-23 10:07:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale w lesie malo ludzi uzywa.

    Nieważne że nie używają, ważne że mają zainstalowanego.

  • 63. Data: 2020-01-23 10:21:14
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 22.01.2020 o 20:50, J.F. pisze:
    iesz-ze-jestes-czescia-sieci-sensorow-lokalizatorow-
    bluetooth/

    > A alarmuje jak sie od kluczy oddale ?
    > Pozycje GPS zapisuje wtedy ?
    Zapytałem przez fb producenta i dostałem taką odpowiedź:
    "Pracujemy nad przywróceniem tej funkcjonalności w aplikacji notiOne ?
    niedługo ma być dostępna funkcja Alarmu, która uruchamia dźwięk w
    telefonie, kiedy przedmiot ochraniany notiOne wyjdzie poza zasięg
    Bluetooth telefonu."
    Po przemyśleniach doszedłem do wniosku, że idąc przez las twoja
    aplikacja rejestruje co pewien czas również położenie twojego breloczka.
    Będziesz miał w historii na mapie przynajmniej ostatnie zarejestrowane
    takie położenie.
    Ja akurat jestem aspołecznym użytkownikiem notiOne bo aplikację
    odinstalowałem (gdy zablokowali możliwość prostego zabijania aplikacji),
    a położenie sprawdzam przez stronę webową.

  • 64. Data: 2020-01-23 10:36:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-22 o 20:35, AS pisze:

> [...]
    > zarejestrował by obecność breloczka. Wtedy miałbyś do samodzielnego
    > przeczesania określony obszar i dodatkową pomoc w postaci namierzania

    Przy zasięgu BT promień poszukiwań jest jednak spory w otwartej
    przestrzeni. Trzebaby mieć antenę kierunkową BT i patrzeć na moc sygnału.
    To nadal jednak "pasywne" szukanie. Kiedyś były takie breloczki, co
    reagowały na gwizd i odzywały się piszczeniem z własnego głośniczka.
    Ciekawe czy można to jeszcze gdzieś dorwać, najlepiej w wersji wodoodpornej.
    Miałem kiedyś słuchawkę BT Plantronicsa, która grała melodyjkę na max
    głośności, po wywołaniu jej z poziomu dedykowanej aplikacji w telefonie.
    Wymaga to oczywiście, żeby był link BT. Ale jak już i tak widzisz sygnał
    z tego urządzenia, to lepiej pogadać z nim i niech hałasuje :)

    --
    viktorius

  • 65. Data: 2020-01-23 14:03:44
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2020 o 10:36, viktorius pisze:

> [...]
    > telefonie. Wymaga to oczywiście, żeby był link BT. Ale jak już i tak
    > widzisz sygnał z tego urządzenia, to lepiej pogadać z nim i niech

    NotiOne w nowej wersji ma wbudowaną "piszczałkę" uruchamianą z aplikacji.

  • 66. Data: 2020-01-23 14:45:52
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał:

    > Ty zaś bardzo fachowo "zacytowałeś" fragment do którego się odniosłeś;)

    Miałem cytować cały ten śmietnik? Zastanów sie co piszesz.

    Pzdr

  • 67. Data: 2020-01-23 14:46:51
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

    > Co jest nie tak?

    Bez komentarza.

    Pzdr

  • 68. Data: 2020-01-23 14:50:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    viktorius <v...@i...pl> wrote:

    > To nadal jednak "pasywne" szukanie. Kiedyś były takie breloczki, co
    > reagowały na gwizd i odzywały się piszczeniem z własnego głośniczka.
    > Ciekawe czy można to jeszcze gdzieś dorwać, najlepiej w wersji wodoodpornej.

    Można, kupiłem ostatnio (podpasowała mi obudowa), ale nie był wodoodporny.
    Może wodoodporne też są.

    > Miałem kiedyś słuchawkę BT Plantronicsa, która grała melodyjkę na max
    > głośności, po wywołaniu jej z poziomu dedykowanej aplikacji w telefonie.
    > Wymaga to oczywiście, żeby był link BT.

    I żeby słuchawka była włączona... a jak mam włączoną słuchawkę, to mam ją
    na uchu i nie zgubię :)

  • 69. Data: 2020-01-23 15:10:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
    > Bez komentarza.

    Więc nie spamuj.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 70. Data: 2020-01-23 16:08:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AS" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >? niedługo ma być dostępna funkcja Alarmu, która uruchamia dźwięk w
    >telefonie, kiedy przedmiot ochraniany notiOne wyjdzie poza zasięg

    Taa ...

> [...]
    >aplikacja rejestruje co pewien czas również położenie twojego
    >breloczka. Będziesz miał w historii na mapie przynajmniej ostatnie

    Zawsze to cos, choc musze miec GPS wlaczony. Ale w lesie sie akurat
    przydaje ... pod warunkiem ze baterii nie wydoi.

    >Ja akurat jestem aspołecznym użytkownikiem notiOne bo aplikację
    >odinstalowałem (gdy zablokowali możliwość prostego zabijania
    >aplikacji), a położenie sprawdzam przez stronę webową.

    Czyli jesli dobrze rozumiem - liczysz na innych ?
    Ale zeby mozna bylo na nich liczyc, to aplikacja nie moze byc prosta
    do zabicia :-)

    Znajdujesz ? Czyli - czy duzo osob w Polsce tego uzywa i skanuje
    otoczenie ?

    Hm, wrzucic sobie do samochodu - to bedzie latwiej znalezc na parkingu
    :-)

    A swoja droga - skanuja te BT, a nie potrafia alarmu dolozyc ?

    Ktos sie orientuje jak ten BTLE w breloczku dziala ?
    Wysyla co pewien czas jakis broadcast, a telefony tylko na to czekaja
    ?

    J.