  • Data: 2015-12-04 02:02:22
    Temat: Re: [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Janusz <nie.ma.takiego@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-03 o 18:58, Paweł pisze:
    > listwę wyłączam pstryczkiem
    > gdy gaszę kompa, więc i drukarka jest wyłączona.
    >

    > Może kluczem do zaschniętych tonerów jest to, że moja drukarka (obecnie
    > HP DJ F2100, a wcześniej HP DJ 5150) nie jest wpięta stale do prądu. Mam
    > nawyk wyłączania wszystkiego jak nie używam.
    > Mam jeszcze działające zasobniki, i może jak będzie niezależna od
    > listwy, to może będzie się sama czyścić - potestuję.

    Hm, ale dlaczego drukarka byłaby tak głupia? Dlaczego po jej włączeniu
    do prądu ona nie podejmuje procesu czyszczenia się?
    Doprecyzuję: gdy jest cały czas zasilana, to najwyraźniej "wie" kiedy ma
    się oczyścić. No to jeśli wie-że-nie-wie, to powinna czyścić się
    "profilaktycznie", wszak od tego korona jej z głowy nie spadnie. A jeśli
    by to miało być jednak z jakichś tajemniczych względów szkodliwe, to
    możliwe są jeszcze inne rozwiązania.

    Zmienię temat, bo mam takie pytanko: odziedziczyłem laserówkę, która
    drukuje z kilkoma "dodatkowymi" pręgami na stronie, coś jakby na wałku
    było uszkodzenie. Pręgi aż tak strasznie nie przeszkadzają, nie są
    bardzo mocne, ale gdy wydruk idzie "na zewnątrz" - to już inna sprawa.
    Czy ktoś wie, ile mogą wziąć w serwisie za wymianę wałka? A może to
    zrobić we własnym zakresie: rozebrać, i przemyć jakimś płynem do mycia
    garnków, z dodatkiem spirytu?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!