  • Data: 2013-09-11 00:26:39
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-09-2013 22:52, Andrzej Lawa pisze:
    > Tylko że nawet takie zdjęcia to nie jest ani przestępstwo ani dowód
    > przestępstwa.

    Wiesz, ja miałem takie zajęcia "encyklopedia prawa dla dziennikarzy",
    "prawo prasowe", "ochronę własności intelektualnej" i coś z nich
    pamiętam, ale np. zagadnienia z ochrony wizerunku dotyczyły raczej osób
    dorosłych i ubranych, więc jak to wygląda w przypadku sytuacji, gdy się
    z partyzanta robi zdjęcia małym i np. całkiem gołym dzieciom (nad rzeką
    czy morzem) - nie mam pojęcia. Ale gdyby gość nie miał czegoś na
    sumieniu, to mógłby sobie normalnie usiąść gdzieś na ławeczce w pobliżu
    i pstrykać do woli. Policja by go raczej nie zatrzymała, bo z jakiego
    paragrafu?

    --