  • 11. Data: 2017-03-26 17:34:43
    Temat: Re: Regeneracja wtryskiwaczy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > No ale 170kkm to troche mało, zeby znowu wymianac wtryski, prawda?

    Wiesz, człowiek się przyzwyczaja do odgłosów i nie zauważa, że jest
    coraz gorzej, szczególnie, gdy zmiany trwają lata.
    Za pierwszym razem jedynym powodem wymiany była głośna praca jednostki -
    taka niefajna, jak by trochę rajdowy dźwięk, ale nie czysty, tylko
    bardziej w kierunku mielonego łożyska. Nie wiem jak to opisać.
    Jest też szansa, że po 60k wtryski wymieniono - nieudana sprawa z
    tuningiem, ale nie mam o tym informacji, może zostawili mi stare.

    Teraz już wiem, jakie są objawy i dlatego mogę reagować szybciej.
    Nic złego na razie się nie dzieje, zapala w mrozy jak zwykle, kopci jak
    zwykle, mocy nie brakuje, spalanie bez zmian... jedynie odgłosy pracy
    silnika się czasami zmieniają.
    Wtryski Delphi o ile pamiętam, może tym razem trafiłem słabsze? Nie ma
    też pewności, że to wtryski - tak tylko podejrzewam bazując na
    poprzednich doświadczeniach. Już czas zapytać specjalistę.

    Czy wozidło przejedzie kolejne 200k? Pewnie na luzie, dlatego mam
    dylemat, czy inwestować w nowe i mieć spokój na kolejne powiedzmy 200k,
    czy regenerować, ale wtedy ile to może kosztować i jak będzie z
    trwałością? Tak gdzieś za 100k trzeba będzie skrzynkę biegów
    regenerować, za 20k ma być 4-ty już rozrząd*, ale umówiłem teraz - dla
    świętego spokoju.

    Wiecie co najbardziej wkurza w samochodzie? Fotele!, a w zasadzie obicia
    :( Za 2 tygodnie dostaną nowe skórki i będzie cacy :)

    Miłego.
    Irek.N.
    *0-160
    160-320
    320-460
    460-...

  • 12. Data: 2017-03-26 23:13:46
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 26 Mar 2017 13:00:49 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >100-120kkm? Wtryskiwacze nie sa drogie?
    >Niezła antyreklama diesli...

    Dobrze że moja Reńówka nie umie czytać, bo by się zepsuła. Ponad 500
    tys. km i wtryskiwacze fabryczne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2017-03-27 09:48:50
    Od: d...@g...com

    Zapraszamy na odświeżoną grupę:
    Regeneracja Wtryskiwaczy

    https://plus.google.com/u/0/communities/112591074838
    423486741

  • 14. Data: 2017-03-27 15:43:24
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 09:48, d...@g...com pisze:
    > Zapraszamy na odświeżoną grupę:
    > Regeneracja Wtryskiwaczy
    >
    > https://plus.google.com/u/0/communities/112591074838
    423486741

    Co to za gówno jest?

  • 15. Data: 2017-04-19 11:26:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-03-25 o 22:06, Irek.N. pisze:

    > Wózek ma przejechane 458k, a wtryski robiłem gdzieś pod 280k jak pamiętam.
    >
    > Trochę się nazbierało, ale jest tak wdzięcznym wozidłem, że nie
    > odpuszczę eksploatacji. A że wszystko zdrowiuśkie i niewiele
    > (odpukałem...) się dzieje, to pewnie jeszcze długo posłuży.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Zacznij zalewać ok. 300ml oleju 2T na zbiornik paliwa. Po 2-3
    zbiornikach być może zauważysz poprawę.
    U mnie na 3 zbiorniku dało się usłyszeć cichszą i delikatniejszą pracę
    silnika. Co prawda silniki HDI na Siemensie i Boschu.