  • 1. Data: 2017-04-12 12:24:00
    Temat: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
    Od: Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>

    Cześć
    Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
    Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
    zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.

    W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
    Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na
    co mogę liczyć.

    Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
    I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)

    Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
    zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
    Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
    Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
    Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf
    podpisany.

    Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
    Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
    wycofać się z cyrografu?

    Alzem ????????????

  • 2. Data: 2017-04-12 12:26:03
    Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
    > Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby

    Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-04-13 08:21:34
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>

    > Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
    > wycofać się z cyrografu?

    Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
    zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.

  • 4. Data: 2017-04-13 17:16:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.

    A nieformalnie ?

    Moze przeczytac umowe, skupic sie na karach umownych i wysokosci
    przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu
    braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego
    wyjdzie :-)

    Ryzyko finansowe ograniczone.

    J.

  • 5. Data: 2017-04-13 17:55:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Andrzej"

    > Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
    > wycofać się z cyrografu?

    Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
    ---
    Karoseria jest, silnik jest, hamulce, brak kół.

    zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.
    ---
    Uzasadnia rozwiązanie umowy.

  • 6. Data: 2017-04-13 23:37:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
    > Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby

    "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

    Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o pomoc do
    organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

  • 7. Data: 2017-04-14 09:04:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:

    > "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

    Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-04-14 10:33:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-13 o 17:16, J.F. pisze:

> [...]
    > przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu
    > braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego

    Jeśli ma internet mobilny, to umowa nie jest przypisana do miejsca.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2017-04-14 11:31:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

    Nawet nie tytułu umowy tylko marketingowej nazwy usługi

  • 10. Data: 2017-04-14 11:33:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do
    organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

    A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma
    reklamacje słać?