  • 11. Data: 2016-06-26 16:24:22
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Trybun" 576eaeda$0$12546$6...@n...neostrada.pl

    > 5numerów zarejestrowałem w VM. Nawet fakturę wziąłem.

    Jak rejestrowałeś?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-06-26 16:47:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 11:59, Liwiusz pisze:

    > W sumie pewnie i tak powyższego nie zrozumiesz, więc napiszę jak krowie:
    >
    > - aktualnie Virgin *odmówiło* propozycji Play, aby rejestracja była w
    > salonach Play
    > - słowo "partner" może oznaczać na przykład kioski ruch, inmedio itp.

    Jesteś zwykłym głupkiem obrażającym rozmówców i nie rozumiejącym
    o czym jest dyskusja. Brak zainteresowania skorzystania z umowy
    z jednym operatorem uważasz za brak zainteresowania współpracy
    z pozostałymi.
    A co oznacza określenie partner dowiemy się jak omawiana
    firma ogłosi publicznie tego partnera a nie to co ty
    sobie o tym wyobrażasz etatowy głupku.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-06-26 17:30:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:47, RadoslawF pisze:

> [...]
    > z pozostałymi.
    > A co oznacza określenie partner dowiemy się jak omawiana
    > firma ogłosi publicznie tego partnera a nie to co ty

    Oczywiście, że się dowiemy, ale mało prawdopodobne jest, aby odmawiając
    Playowi, zgodziła się na przykład na Orange.

    W jednym masz przypadkowo rację - jak to będzie, dowiemy się niebawem.
    Cieszę się, że tak łopatologicznie udało mi się ci to wyobrazić, bo
    dotychczas w twoim małym rozumku nie mieściło się wyobrażenie, aby
    Virgin mogło rejestrować karty inaczej niż przez Playa, czy innego
    operatora, i w imię tych wydumanych informacji wyzywałeś mnie od trolli.

    A jako że to ty zacząłeś, z tego wniosek, żeś sam jest po prostu prostak
    i cham.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-06-27 04:08:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" nkoois$lqu$...@n...news.atman.pl

    > Jak rejestrowałeś?

    Matkę -- z wysyłką papierowych skanów DO.
    Swoją pierwszą SIMkę być może zarejestrowałem z wysyłką
    papierowych skanów DO, ale ostatnie rejestrowałem bez
    papierowych skanów DO.

    Z ludźmi z CMOK można rozmawiać -- netem i telefonicznie.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-06-27 08:01:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Swoją pierwszą SIMkę być może zarejestrowałem z wysyłką
    > papierowych skanów DO, ale ostatnie rejestrowałem bez

    Ja rejestrowałem po prostu wpisując dane po zalogowaniu się do klubu.
    Nawet można potem dowolnie i na chwilę zmieniać te dane (jeśli pod danym
    loginem jest kilka numerów i chcemy jeden przenieść z konkretnymi danymi).

    > Z ludźmi z CMOK można rozmawiać -- netem i telefonicznie.

    No tak, ale jeśli ta ustawowa rejestracja ma wyglądać tak, że sobie coś
    mailem napiszemy lub pogadamy ze cmokiem, to tak jakby rejestracji nie
    było. I chyba dobrze.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-06-27 11:23:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 17:30, Liwiusz pisze:

> [...]
    > operatora, i w imię tych wydumanych informacji wyzywałeś mnie od trolli.
    >
    > A jako że to ty zacząłeś, z tego wniosek, żeś sam jest po prostu prostak

    Ty zacząłeś więc jak rozumiem przyznasz że sam jesteś prostak i cham.
    Lub nie przyznasz i będziesz dalej głupkiem i trollem.
    Powodzenia w dokonywaniu wyboru. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-06-27 11:44:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >Czy ktoś wie jaki jest mechanizm takiej rejestracji? Można np.
    >zarejestrować w kiosku podczas zakupu?

    Podpinajac sie - tyle reklam leci ostatnio w telewizji zachecajacych
    do rejestracji - kary operatorom jakies groza, czy licza na to, ze
    przyjdzie obcy klient i mu sie przeniesienie numeru wcisnie ?
    A moze chca tylko chca sprzedac dane marketingowe ?

    J.

  • 18. Data: 2016-06-27 11:51:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 11:44, J.F. pisze:

> [...]
    > przyjdzie obcy klient i mu sie przeniesienie numeru wcisnie ?
    > A moze chca tylko chca sprzedac dane marketingowe ?

    Chodzi o to, aby nagle nie wyparowało im parę milionów kart, bo karta
    niezarejestrowana to karta do wykasowania.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-06-27 11:52:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 11:23, RadoslawF pisze:

    > Ty zacząłeś więc jak rozumiem przyznasz że sam jesteś prostak i cham.
    > Lub nie przyznasz i będziesz dalej głupkiem i trollem.
    > Powodzenia w dokonywaniu wyboru. :-)

    Problemy z czytaniem, problemy z pamięcią, może jakiś bilobil, zdradku?

  • 20. Data: 2016-06-27 12:30:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >przyjdzie obcy klient i mu sie przeniesienie numeru wcisnie ?
    >A moze chca tylko chca sprzedac dane marketingowe ?

    No i jeszcze jedno - zagladam do swojego niezarejestrowanego prepaida
    ... zadnego SMS przypominajacego o obowiazku rejestracji.
    A w TV reklamy leca.

    To ja juz nie mam pojecia o co chodzi ...

    J.