  • 1. Data: 2015-07-02 22:45:33
    Temat: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl>

    Nie chodzi o to by bronić kierowcy z Świętokrzyskiej,
    bo nie wszystko co zrobił było w porządku, ale przecież
    tam nie da się wjechać na pas do skrętu w prawo
    w ul. Jasną bez przejechania na pewnym odcinku pasem
    dla rowerzystów.
    Kto i za jaką kasę robi takie projekty?
    Ciekawe kiedy tam pojawi się policjant i będzie wlepiał
    mandaty.

    Mieszczuch

  • 2. Data: 2015-07-02 22:59:57
    Temat: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Mieszczuch wrote:

> [...]
    > dla rowerzystów.
    > Kto i za jaką kasę robi takie projekty?
    > Ciekawe kiedy tam pojawi się policjant i będzie wlepiał

    jak się nie da? jest linia przerywana

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-07-03 07:47:06
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > jak się nie da? jest linia przerywana

    Nie zauważyłem, a oglądałem tylko w telewizji. Zatem niesłuszny
    był zarzut, że wjechał na pas dla rowerzystów żeby ominąć korek.
    Pomijam tu kwestię innych zarzutów, które pewnie były słuszne.

    Mieszczuch

  • 4. Data: 2015-07-03 07:59:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 07:47, Mieszczuch pisze:
> [...]
    > był zarzut, że wjechał na pas dla rowerzystów żeby ominąć korek.
    > Pomijam tu kwestię innych zarzutów, które pewnie były słuszne.

    Przecież nie wjechał skręcając, tylko na prostej drodze.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-07-03 08:38:56
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przecież nie wjechał skręcając, tylko na prostej drodze.

    Chyba się tam wybiorę i obejrzę na własne oczy. Rozmawiałem
    z kolegami w pracy i twierdzą, że rzeczywiście jest tam linia
    przerywana, ale wcześniej, a nie przed skrętem w prawo.
    Ja zapamiętałem z TV, że nie wyglądało to wygodnie ani dla
    rowerzystów, ani dla samochodów. A przecież dopiero co to
    przebudowywali.

    Mieszczuch

  • 6. Data: 2015-07-03 08:51:12
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

> [...]
    > był zarzut, że wjechał na pas dla rowerzystów żeby ominąć korek.
    > Pomijam tu kwestię innych zarzutów, które pewnie były słuszne.

    wjechał ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=3-K8m5sDqR4

    --
    sandman

  • 7. Data: 2015-07-03 08:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 08:38, Mieszczuch pisze:
> [...]
    > Ja zapamiętałem z TV, że nie wyglądało to wygodnie ani dla
    > rowerzystów, ani dla samochodów. A przecież dopiero co to

    Ale co ma do tego linia, nawet jakby była przerywana na całej długości,
    to nie uprawnia to samochodu do jazdy po DDRze.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-07-03 09:01:14
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Ale co ma do tego linia, nawet jakby była przerywana na całej długości,
    > to nie uprawnia to samochodu do jazdy po DDRze.
    Ma, bo żeby skręcić w prawo musiał przejechać przez DDR,
    a kwestia ile na niej "spędził" jest ocenna. To tak ogólnie.

    Obejrzałem film pod adresem podanym przez sandmana
    i macie rację, wyraźnie po DDR jechał, a nie tylko przekroczył.
    Chociaż upierałbym się przy zdaniu, że to miejsce nie jest rozwiązane
    wygodnie i będzie jeszcze powodowało problemy.

    EOT

    Mieszczuch

  • 9. Data: 2015-07-03 09:21:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 09:01, Mieszczuch pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Ma, bo żeby skręcić w prawo musiał przejechać przez DDR,
    > a kwestia ile na niej "spędził" jest ocenna. To tak ogólnie.

    Jest jednak różnica pomiędzy przecięciem, a jechaniem na wprost.
    Czy po chodniku też mógłby jechać, bo za 30m ma skręt?

> [...]
    > Chociaż upierałbym się przy zdaniu, że to miejsce nie jest rozwiązane
    > wygodnie i będzie jeszcze powodowało problemy.

    Akurat pasy rowerowe w jezdni są najlepszym rozwiązaniem - rowerzysta
    jest dobrze widoczny, także podczas skrętów, w przeciwieństwie do DDRów
    biegnących równolegle do jezdni gdzieś w krzakach. Najwięcej wypadków
    DDR<->Samochód jest właśnie na przejazdach DDR.

    Może się to na tej grupie wydawać paradoksalne, ale jazda rowerzysty
    jezdnią jest (również statystycznie) bezpieczniejsza niż DDRem (mniej
    punktów kolizyjnych).

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-07-03 10:11:29
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 08:51, sandman pisze:

    > wjechał ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=3-K8m5sDqR4

    I to o to ta afera? Widziałem tylko tytuł na tvn24 "szalał po ścieżce".