  • 1. Data: 2010-06-02 07:45:17
    Temat: [fotoradar] 80/50 - jaki mandat?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, przyłapał mnie dziś fotoradar w Bytomiu na Chorzowskiej (przy
    BP). Tak pilnowałem zielonego światła, że zapomniałem o prędkości. A że
    jechałem wyjątkowo wcześnie to miałem warunki jakich tam raczej nie
    spotykam - prawie pusta droga. I .... pstryk..

    Chwila dezorientacji.. (przecież było zielone), spojrzenie na licznik:
    80kkm. :(

    Jakiej wysokości mandaty praktykuje się obecnie przy takim przekroczeniu?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-06-02 07:45:56
    Temat: Re: [fotoradar] 80/50 - jaki mandat?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    shaman pisze:

    > Chwila dezorientacji.. (przecież było zielone), spojrzenie na licznik:
    > 80kkm. :(
    >
    > Jakiej wysokości mandaty praktykuje się obecnie przy takim przekroczeniu?

    4 punkty, chyba 200-300 zł. A zresztą idź do kiosku po Wyborczą - mają
    dać aktualny taryfikator.

    > PZDR
    > Shaman

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-06-02 07:47:21
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Grejon pisze:
> [...]

    Swoją drogą, na który licznik spojrzałeś? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-02 07:52:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grejon wrote:

    > zresztą idź do kiosku po Wyborczą - mają
    > dać aktualny taryfikator.

    Wpisanie "taryfikator mandatów" w google byłoby pewnie zbyt brawurowe...

  • 5. Data: 2010-06-02 07:53:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 07:45:17 +0200, shaman napisał(a):

> [...]
    > 80kkm. :(
    >
    > Jakiej wysokości mandaty praktykuje się obecnie przy takim przekroczeniu?

    Wszytko zależy czy 79 czy 81, bo wtedy wpadasz w inne widełki. Od 100 do
    300 zł

    Oczywiście zaraz specjaliści podowiedzą, że jak przyjdzie zdjęcie to masz
    się wszytskiego wyprzeć i udawać głupka.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 6. Data: 2010-06-02 07:58:30
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-02 07:47, Grejon pisze:

    > Swoją drogą, na który licznik spojrzałeś? :)

    LOL :) oczywiście 80km/h

    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2010-06-02 08:03:10
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    to pisze:

    > Wpisanie "taryfikator mandatów" w google byłoby pewnie zbyt brawurowe...

    Nie wiem, nie znam się. Wczoraj w TV była reklama GW to informuję.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2010-06-02 08:25:04
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-02 07:52, to pisze:

    > Wpisanie "taryfikator mandatów" w google byłoby pewnie zbyt brawurowe...

    dla próby tak zrobiłem - wyskoczyła stronka "Nowy taryfikator mandatów"
    z motofakty.pl - datowana na rok 2002.

    Czy nie prościej czasem odpowiedzieć niż odsyłać do googla?
    Przecież nie pytam tych co nie chcą odpowiadać lub mają z tym jakiś problem.

    PZDR
    Shaman

  • 9. Data: 2010-06-02 08:28:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    shaman wrote:

    > dla próby tak zrobiłem - wyskoczyła stronka "Nowy taryfikator mandatów"
    > z motofakty.pl - datowana na rok 2002.

    To był jedyny wynik?

    > Czy nie prościej czasem odpowiedzieć niż odsyłać do googla?

    I może jeszcze psa mam Ci wyprowadzić?

  • 10. Data: 2010-06-02 08:38:12
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-02 08:28, to pisze:

    > To był jedyny wynik?

    pierwszy jaki kliknąłem - skusiło mnie słówko "Nowy" bo słyszałem że
    były zmiany w taryfikatorze

    > I może jeszcze psa mam Ci wyprowadzić?

    Wręcz przeciwnie, nawet się do mnie nie odzywaj skoro nie masz nic do
    powiedzenia. To podstawowa zasada usenetu. Inaczej nazywałby się uselessnet.

    PZDR
    Shaman