-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 01 Oct 2014 20:59:18 +0200
From: Jacek <k...@a...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.1.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Renault Espace III albo IV
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 6
Message-ID: <542c4f06$0$3181$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.96.164
X-Trace: 1412189959 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3181 83.31.96.164:54850
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545671
[ ukryj nagłówki ]Przymierzam się do zakupu auta, jak w temacie. Myślę o starszym
egzemplarzu z lat 2000-2004 a więc starszej IV albo młodszej III.
Najchętniej benzynowy (ewent. gaz).
Czy taki leciwy Francuz narazi mnie na trwałą przyjaźń z mechanikiem,
czy raczej nie ma strachu? Jak z rudą w tym modelu?
Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=