  • 1. Data: 2010-04-27 22:29:42
    Temat: Renault do oceny kupić czy nie ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam,

    Prośba o ocenę czy warto kupować ?
    auto nie dla mnie, ja jeszcze ~10kkm moim safranem ph2 mam zrobić.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1007731085

    Wybór ten sam czyli albo Phaeton 3.2/4.2 albo Vel Satis 3.5

    Roczne przebiegi maja być koło 16kkm i ma być cisza przy 180..230km/h.
    i LPG >>najtańsze<<. miasto i trasy.

    Ten jest niby cichy (szyby ma inne), niby nic mu nie jest.
    i audio wersje za +16k pln (z cennika, podobno) - wyciszony dodatkowo ?

    czy jest bezwypadkowy ? coś widać ?

    minusy: nie ma tempomatu z radarem, i fotele nie wentylowane,
    ale nigdy takich nie było.

    i czy taki przebieg możliwy? (co pierwsze padnie jak się okaże że ma 380kkm?
    a nie 120kkm) ponoć jeździł nim min. zdrwonia we francji (4 lata) ?
    w PL 2 jest lata.

    Na zdjęciach coś widać ? cały czy uderzony :) ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-04-28 10:15:13
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > w PL 2 jest lata.
    >

    > Na zdjęciach coś widać ? cały czy uderzony :) ?

    No nie i mi aukcja znikła.... link do kesza:

    http://webcache.googleusercontent.com/search?
    q=cache:KdYbgsXJoYQJ:www.allegro.pl/show_item.php%3F
    item
    %3D1007731085+allegro.pl/show_item.php%3Fitem
    %3D1007731085&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

    i linki do zdjęć:
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085_1
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085_2
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085_3
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085_4
    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/07/73/
    10/1007731085_5

    Ktoś coś widzi ?

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-04-28 14:57:48
    Temat: Re: Renault do oceny kupić czy nie ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Apr 2010 08:15:13 +0000 (UTC), w <hr8qqg$83q$1@inews.gazeta.pl>, "
    Michał" <m...@g...pl> napisał(-a):

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :KdYbgsXJoYQJ:www.allegro.pl/show_item.php%3Fitem%3D
    1007731085+allegro.pl/show_item.php%3Fitem%3D1007731
    085&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

    Poprawiam ci linkę...

  • 4. Data: 2010-04-28 23:45:21
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w PL 2 jest lata.
    >

    > Na zdjęciach coś widać ? cały czy uderzony :) ?

    Kurde, no ja na zdjęciach widzę cały.

    Jurand.