  • 1. Data: 2010-04-27 22:46:36
    Temat: rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
    205pkt w 10min i mandat 500zł!
    http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html
    Pozdrawiam,
    piotrMDC

  • 2. Data: 2010-04-27 22:59:57
    Temat: Re: rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PiotrMDC pisze:
    > kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
    > 205pkt w 10min i mandat 500zł!
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

    Idiota - tylko nie rozumiem po co liczyc takiemu punkty?
    Troche tak po hamerykansku - poszedl do pierdla na 517lat...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-04-28 00:01:32
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Idiota - tylko nie rozumiem po co liczyc takiemu punkty?
    > Troche tak po hamerykansku - poszedl do pierdla na 517lat...

    517 lat można by jeszcze przeboleć. Za dobre sprawowanie może wyjść po odbyciu
    1/3 kary. Gorzej jak dostał dodatkowo 12 dożywoci.

  • 4. Data: 2010-04-28 00:20:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    PiotrMDC wrote:

    > kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
> [...]

    Nawet dość wolno jechał tylko po co po trawnikach? W sumie ciekawe gdzie
    mu te 205 punktów naliczyli i za co.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-04-28 01:35:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-27 22:46, PiotrMDC pisze:

> [...]
    > 205pkt w 10min i mandat 500zł!
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

    ja się mało nie poszczałem ze śmiechu jak widziałem, że znaczną
    część "nielegalnych" manewrów debil poprzedzał sygnalizowaniem
    zamiaru ;) (kierunkami) ...

    Tu mnie rozłożył ... spierdalać przed policją, ale nie zapomnieć
    sygnalizować zamiaru skrętu ... brakowało mi tylko tego, że jak
    jechał prawym pasem, gdy policja próbowała wziąć go lewym - on
    wówczas zajeżdżał na ten lewy ... Czemu tego nie sygnalizował ?!?!?!

    I gdzie byli wtedy jego rodzice ???????????

    6008

  • 6. Data: 2010-04-28 03:12:23
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 27.04.2010 22:46, PiotrMDC pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

    Ja na początku myślałem, że to jedzie właśnie ta karetka i nagrywa co ma
    przed sobą. :| Rajd po podwójnej ciągłej, po pasach i na czołówkę w 30
    sekundzie strącając zdaje się Mondeo na chodnik. To jakaś prowokacja
    jest, czy co?

    S.

  • 7. Data: 2010-04-28 09:45:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > kierowca karetki pogotowia uciekał przez Dąbrowę Górniczą zdobywając
    > 205pkt w 10min i mandat 500zł!
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

    wniosek jest taki, że wariata bozia pokarała i mu rozum odebrała, bo już sam
    nie wiem co myśleć, że facet ucieka wioząc swoje dziecko z tyłu,
    ATSD to samochody (ogólnie) mają bardzo mocne zawieszenia, często w takich
    filmach widać, że samochodami na dużych prędkościach jeżdżą po progach
    zwalniających, krawężnikach, chodnikach i innych "hopach" i jakoś to te auta
    wytrzymują, zobaczymy ile w takich warunkach testowych wytrzymają Alfy 159
    ;-)

    brat

  • 8. Data: 2010-04-28 09:50:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit[pr] pisze:

    > zobaczymy ile w takich warunkach testowych
    > wytrzymają Alfy 159 ;-)

    "I wtedy zaczęła się awantura."
    Awanturniku jeden. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-04-28 10:31:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > "I wtedy zaczęła się awantura."
    > Awanturniku jeden. :P

    a tam, od razu awanturniku ;-)
    Alfą 159 mi się bardzo fajnie jeździło, szczególnie 2.4JTDm ;D , bardzo mi
    się ten samochód podoba, styl, atmosfera wnętrza, firmowa czerwona skóra,
    ale dla policji... no nie wiem ;-)
    (no może trochę jestem uprzedzony po fakcie, że na auto stojące w salonie
    było objęte 8-mioma kampaniami serwisowymi, no i rozmowy z pomocą techniczną
    FAP )

    brat

  • 10. Data: 2010-04-28 17:23:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    PiotrMDC wrote:

> [...]
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-p
    > rzez-centrum-miasta,wiadomosc.html Pozdrawiam,

    Zawodowy kierowca karetki pogotowia.

    Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
    robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
    cholernie skutecznie.

    Zwykły driver to by się zaraz zaklinował na którymś skrzyżowaniu, albo
    utknał na krawężniku.

    Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
    karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta
    zbawienie.

    --
    Pozdro
    Massai