  • 1. Data: 2016-01-08 16:18:09
    Temat: Renault - sprawdzenie przez zakupem (Warszawa)
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Czy możecie polecić jakiś serwis Renault gdzie sprawdzę auto przed zakupem?
    Nie musi byc autoryzowany. Ważne aby był rzetelny.
    Chcę wiedzieć co w aucie jest ok, co jest do zrobienia i ew. za ile.

  • 2. Data: 2016-01-08 17:18:24
    Temat: Re: Renault - sprawdzenie przez zakupem (Warszawa)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 16:18 Sadir <W...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Nie musi byc autoryzowany. Ważne aby był rzetelny.
    > Chcę wiedzieć co w aucie jest ok, co jest do zrobienia i ew. za ile.

    Bożęcin Duży (wylot z Wawy Górczewską) - zakład "Maliszewscy", wygóglaj
    sobie tel.
    O renówkach wiedzą wszystko.

    TG

  • 3. Data: 2016-01-08 21:50:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-08 17:18, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Bożęcin Duży

    Borzęcin.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-01-09 08:59:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 21:50 elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> pisze:

    > Borzęcin.

    Słusznie, dzięki.
    Nawet się przez chwilę zastanawiałem nad pisownią...

    TG

  • 5. Data: 2016-01-11 16:33:56
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Mogę polecić z czystym sumieniem: