  • 11. Data: 2020-01-02 15:43:21
    Temat: Re: Robert K.
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
    > Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    > Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

    A może porostu zestarzał się, może nie te umiejętności, długo nie jeździł

  • 12. Data: 2020-01-02 15:52:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.kodeks adam pisze tak:

    > A może porostu zestarzał się, może nie te umiejętności, długo nie
    > jeździł

    no właśnie, co poszło nie tak? a niby Polak potrafi.
    Chciałoby się go zobaczyć choć w środku stawki.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2020-01-02 16:24:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 2 Jan 2020 11:58:26 +0100, w
    <5e0dcccf$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    >Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości
    >angaż.

    >Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w
    >błoto.

    Nie calkiem - Orlen ma siec stacji w Niemczech. Co prawda jako Star.
    I w Czechach, i na Litwie.

    No i z tego co mowia, to im rosnie "rozpoznawalnosc" jak sa wyscigi u
    Arabow, co sie moze przelozyc na zakupy ropy ...

    Ale mowic to sobie moga ...

    J.

  • 14. Data: 2020-01-02 18:03:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 13:38, r...@k...pl pisze:

    > Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.

    > Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

    Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu.
    Prowadź wodzu.

    --
    MN

  • 15. Data: 2020-01-02 18:45:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.01.2020 o 18:03, Marcin N pisze:

    > Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu. Prowadź wodzu.

    No to Twoja kolej, by pokazać, żeś nie wyleciał kaczce spod ogona
    i że trzeba zamykać okna, byś nie wyleciał. Mój ty orle, sokole.
    Biznesu. Z Orlenem i kaleką w tle.
    "I kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo!"

  • 16. Data: 2020-01-02 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Nie, chodzi o Roberta Q. :-)

    ...powiedział Robert W. Przypadek? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 17. Data: 2020-01-02 19:59:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2020 o 15:52, PiteR pisze:

    > no właśnie, co poszło nie tak?

    Samochód poszedł nie tak.

  • 18. Data: 2020-01-02 22:56:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 13:43:28 +0100, w <7719753437$20200102134330@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

    Jakim europejskim skoro połowa wyścigów jest poza Europą i tych
    pozaeuropejskich przybywa, a europejskich ubywa?

  • 19. Data: 2020-01-02 22:58:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 13:57:07 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0102.invalid>, 'TomN'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > RoMan Mandziejewicz w

    > I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

    Taki np. McLaren to europejski jest z nazwy.

  • 20. Data: 2020-01-02 22:59:24

    Thu, 2 Jan 2020 18:03:31 +0100, w
    <5e0e2260$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu.
    > Prowadź wodzu.

    W porównaniu z obecnie rządzącymi to każdy (może prócz ciebie) jest asem
    biznesu.