    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Roczne doładowanie konta w Orange
    Date: Fri, 29 Aug 2014 15:31:58 +0200

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Czy ktos wie dlaczego nie mogę zaktywować nowo kupionego startera
    >Orange SMART na kartę, na roczna ważność konta? Doładowałem za 10zł i
    >wysłałem START na 80408, po jakieś godzinie przychodzi SMS o treści
    >"niestety dla tego numeru nie ma opcji właczenia rocznej ważności
    >konta". Jeszcze żeby było śmieszniej - to doładowanie za dychę
    >przedłużyło ważność konta o 11 dni....

    http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,ti
    tle,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.html

    Hm,
    a) taryfa smart nie jest wykluczona, Zetafon jest,
    b) Dla Klientów ze stażem w Orange na Kartę wynoszącym mniej niż 93
    dni każdorazowa aktywacja Promocji kosztuje 3 złote.
    c) Aby skorzystać z Promocji, Abonent powinien aktywować usługę
    wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 8002.

    J.