  • 1. Data: 2019-05-17 15:26:15
    Temat: Rolki
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zjezdza
    la-stroma-alejka-zginela-kierowca-nie-mogl-uniknac-w
    ypadku,291158.html

    I video z 2017r

    https://warszawa.tvp.pl/29743208/rolkarka-smiertelni
    e-potracona-na-ul-gdanskiej

    Wgniecenia na nadkolu, kierunkowskaz wypadł ? uszkodzenia elementów podwozia też są
    widoczne ale ciężko winić tu kierowcę że nie przewidział nagłego ataku spawacza.
    Argument że nie widział rolkarki też słaby trzeba patrzę na drogę a nie gdzieś po
    krzakach. Jak dla mnie nie do obrony ale może coś przeoczyłem ?

  • 2. Data: 2019-05-17 17:28:11
    Temat: Re: Rolki
    Od: <3...@5...172811.invalid> (Tom N)

    p...@g...com w
    ups.com>:

> [...]

    > patrzę na drogę a nie gdzieś po krzakach. Jak dla mnie nie do obrony ale

    Na polski potrafisz ten bełkot/słowotok przetłumaczyć?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-05-17 18:06:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >też słaby trzeba patrzę na drogę a nie gdzieś po krzakach. Jak dla
    >mnie nie do obrony ale może coś przeoczyłem ?

    Przeoczyles kto wybiera sedziego :-)

    Ale o jakiej obronie mowa - raczej o ataku :-)

    Ale spojrz na to
    "I dodaje, że wiele razy wnioskował też, by prokuratura określiła,
    gdzie patrzył kierowca i czy nie miał problemów ze wzrokiem.
    Mężczyzna zeznał, że nie widział dziewczyny.
    - Tego wątku prokuratura w ogóle nie wyjaśniła.
    Pytanie "gdzie patrzył?" nie zostało mu w ogóle zadane, mimo naszych
    żądań.
    Nasze wnioski dowodowe były odrzucane - mówi."

    Taki paragraf 22 - nie widzial, to zle. Widzial - to jeszcze gorzej.

    Ale nie tym przypadku - na droge sie patrzyl, a nie w bok do lasu.

    No ale nikt tez nie napisal, ze wtargnela na jezdnie :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-05-17 18:34:16
    Od: p...@g...com

    Wpadnięcie skokiem pod samochód raczej jest wtargnięciem i m.in. dlatego nie
    postawiono mu zarzutów. Kierowca ma patrzyć na drogę, kontrolować auto ale o
    wypatrywaniu nadlatujących rolkarzy nic nie ma.

  • 5. Data: 2019-05-18 17:02:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-17 o 18:06, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale nie tym przypadku - na droge sie patrzyl, a nie w bok do lasu.
    >
    > No ale nikt tez nie napisal, ze wtargnela na jezdnie :-)

    Przepisów literalnie się nie stosuje, bo trudno byłoby je tak stosować.
    Jeśli masz obserwować drogę przed sobą to kiedy spoglądać w lusterka?
    Wtedy nie obserwujesz drogi. Albo - skoro masz patrzeć na drogę - to jak
    przestrzegać prędkości, skoro nie możesz popatrzeć na prędkościomierz?
    Takich sytuacji jest więcej...
    T.