  • 81. Data: 2010-06-29 02:45:20
    Temat: Re: Rondo, pierwszeństwo ?
    Od: "Tolkos" <e...@t...pl>

    news:100628.165919.pms.2003@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Reasumując -- zaprezentowany fragment ronda dla kierunku do jazdy na wprost
    > ma zarówno przed jak i na dwa pasy, w związku z tym nie przystaje do
    > warunków zadania, czyli z dwóch na trzy ;O
    >

    > --
    > Tomasz Nycz

    Z dwóch na dwa też może być.
    Pierwszeństwo nie zmienia się.

  • 82. Data: 2010-06-29 02:46:09
    Od: "Tolkos" <e...@t...pl>

    .

    > Trzeci pas, (dodatkowy) do skrętu w lewo pojawia się daleko po wjeździe i
    > pewnie na tej podstawie kaziki i inne Tolkosy mniemają, że się pasy z lewej
    > pojawić wyłącznie mogą, co zostało wyraźnie zanegowane ;-)
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Co ty mi tu wmawiasz jakieś pojawiające się pasy.
    Mnie interesuje zmiana pasa ruchu z równoczesnym wjazdem na rondo
    i pierwszeństwo z tym związane w sytuacji gdy dwa samochody
    równolegle wjeżdżają na rondo.
    Ile razy mam to powtarzać ?
    Czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem ?

  • 83. Data: 2010-06-29 08:53:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie, nie zmieniasz.
    > Zobacz co to jest pas ruchu....

    Kurde, facet, odpuść już sobie. Nie dopuszczasz w ogóle
    argumentów innych osób, sam z góry ustaliłeś że Twoja
    śmieszna teoria jest jedynie słuszna i szukasz tu
    potwierdzenia. I będziesz tak długo pieprzył aż ktoś dla
    świętego spokoju przyzna Ci rację :-). OK, skoro jesteś
    przekonany o swojej racji to proponuję zrób taką stłuczkę i
    zobacz kto zostanie uznany winnym. To najprostszy sposób
    wyprowadzenia Cię z błędu. Innego nie widzę...

  • 84. Data: 2010-06-29 09:03:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zastanow się, czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ?

    Jak najbardziej. Ale muszę coś doprecyzować, i to z Tobą, bo
    zacząłeś całą tę dyskusję. Ustalmy w końcu jaka jest
    sytuacja, taki był zapis w pierwszym poście:
    " ...za to, że
    wjeżdżając z prawego pasa al. Piłsudskiego na pl.
    Grunwaldzki (od strony pl.
    Odrodzenia) ośmieliłem się zająć środkowy pas, podczas gdy
    według niej
    miejsce na tym pasie należało się jej (wjeżdżała z lewego
    pasa). "
    I teraz pytanie co rozumiesz pod pojęciem "wjeżdżała z
    lewego pasa"? Bo ja w kontekście całego zdania rozumiem że
    kobita też wjeżdżała na rondo z lewego pasa Piłsudskiego.
    Jednak teraz czytając po raz któryś z kolei dochodzę do
    wniosku, że można to interpretować też inaczej, że ona
    wjeżdżała na środkowy pas z lewego pasa ronda, bo poruszała
    się nim już wcześniej (wtedy miałaby faktycznie
    pierwszeńswto przed wjeżdżającym na rondo). Logiczniejsza
    jest pierwsza wersja MZ, i dlatego cała moja gadanina
    dotyczy właśnie tej sytuacji. Może Ty zrozumiałeś ten post
    inaczej, tak jak moja druga wersja? Najbardziej winnym
    okazuje się twórca wątku, bo zagmatwał zajebiście, pisząc
    niejasno ;-).

    > Po co piszesz takie oczywistości ?

    To co napisałeś potwierdza moje przypuszczenie, że chyba
    opacznie zrozumieliśmy sytuację z pierwszego wątku ;-)).

  • 85. Data: 2010-06-29 23:50:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 02:42:28 +0200, Tolkos napisał(a):

    > Nie, nie zmieniasz.

    Ok, z koniem się nie będę kopał.

    --
    ___________ (R)

  • 86. Data: 2010-06-29 23:51:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:21:23 -0700 (PDT), kazik napisał(a):

    > Uzasadnij ;-P

    Wjeżdżał na pas którym juz ktoś się poruszał.

    --
    ___________ (R)

  • 87. Data: 2010-06-30 06:15:07
    Od: "Tolkos" <e...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pasa). "
    > I teraz pytanie co rozumiesz pod pojęciem "wjeżdżała z

    Rozumiem ciągle to samo o czym cały czas piszę,
    tzn., że wjeżdżała na rondo drugim pasem od prawej i na rondzie
    kontynuowała jazdę tym samym pasem, czyli drugim
    od prawej.

> [...]
    > się nim już wcześniej (wtedy miałaby faktycznie
    > pierwszeńswto przed wjeżdżającym na rondo).

    W żadnym poście nie było, że ona poruszała się lewym pasem
    ronda. To, że też wjeżdżała na rondo poświadcza poniższy cytat :
    "Na szczęście jeszcze na Piłsudskiego
    zauważyłem, że po mojej lewej stronie jedzie mój ulubiony typ kierowcy, więc
    miałem czas na to, aby przygotować się do zastosowania zasady ograniczonego
    zaufania i wcielenia jej w życie na rondzie."

  • 88. Data: 2010-06-30 18:05:02
    Od: "Tolkos" <e...@t...pl>

    > szukasz tu
    > potwierdzenia.

    Nie szukam potwierdzenia, tylko szukam argumentów za
    i przeciw.

    > OK, skoro jesteś
    > przekonany o swojej racji to proponuję zrób taką stłuczkę i
    > zobacz kto zostanie uznany winnym.

    Ale znalezienie takiego sprawnego inaczej jest
    praktycznie niemożliwe. Ja już wiele lat jeżdżę po rondach
    i to bardzo często. Często wjeżdżam z lewego pasa
    i na szczęście nie zdarzyło mi się by ktoś mi zajechał drogę.
    A mój samochód to nie jakiś sportowy, a raczej z tych slabszych.