  • 1. Data: 2019-12-28 00:41:06
    Temat: Router b315s gniazga anten V / H ?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Czołem;

    Patrzac od tyłu routera b315, mamy dwa gniazda:
    1 - lewe
    2 - prawe

    Do którego z nich pozpinamy antenę o pol. pionowej, a do którego pioziomej?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2019-12-28 03:10:54
    Temat: Re: Trasownik cHujaWal b315s miazga z anten V / H ?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 02:52:25 +0100 (GMT+01:00), ANTI junta EUdSSR
    napisał(a):

    > "Roger(OS)" wrote...
    pozpinamy antenę o pol. pionowej, a do którego pioziomej?

    > Ten CHŁAM ma anteny na laminacie (ze
    > sprasowanego preszpanu - TFU) zas
    > stosowanie anten to - "umarłemu kadzidło".
    >
    > Jeden wiecheć jest dla telesraju, zas drugi
    > na lokalną sieczke 2.4GHz (wiechcie są
    > opcjonalne).
    >
    > Jesli wiechcie użyć, to trzeba je tak ustawić
    > aby sygnał radiowej sieczki był najwyższy,
    > tu nie ma reguły (wszystko zależy od
    > umiejscowienia trasownika).
    >
    > Informacja dotyczy aktualnego b315s-22,
    > znanego od 2014 roku, na dzień dzisiejszy
> [...]

    Jakas dokumentacja, wiecej info, zrodla skad takie wiesci, bo majac 2kreski
    w routerku (w skrocie, RSRP, RSSI, RSRQ juz nie wnikam, operowac bede tylko
    "kreskami") - podpinam anteny i mam full kreseczek, wiec z tym "kadzidlem"
    to nie tak do konca....

    OT: co inneo polecisz na dzien dzisiejszy?

  • 3. Data: 2019-12-28 04:45:09
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Roger(OS) wrote:

    > Jakas dokumentacja, wiecej info,

    Lepiej poczytaj: https://amzn.to/354pGkB i
    pierdolnij tej *CHLAM* w kubel. TFUuUuUuU!

    Swego czasu szkopski t-SRAJ-NIXonline zazygal
    tym swinstwem szkopDURAKow. Firmware pisal
    (chyba) 5'o-chino-latek. TFUuUuUuU!

    cHUJaWal'ska strona web taka jak uzywana przeze
    mnie po chuju nazwa! TFUuUuUuU!

    --
    eutenhosilencionaminhabunda

    ANTI junta EUdSSR
    (he spits on NATO asshole)

    Jeśli ludzie nie zniszczą
    eu-ABSURDistan, to tenże
    ZNISZCZY ich z pewnością!

    Oto jak kalifat germanistan z
    łatwością kolonizuje i ograbia kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 4. Data: 2019-12-28 09:48:37
    Temat: Re: Router b315s gniazga anten V / H ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-28 o 00:41, Roger(OS) pisze:
> [...]
    > 2 - prawe
    >
    > Do którego z nich pozpinamy antenę o pol. pionowej, a do którego pioziomej?

    Obojętnie :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-12-28 18:24:14
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 09:48:37 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Obojętnie :)

    Cytat z manuala dla potomnosci:

    "
    Product description

    This is a discreet high quality omni-directional MIMO antenna,designed for
    sending and receiving 2G,3G and 4G signals . Typical applications include
    strengthening communication and increasing the data transfer speed in the
    3G and 4G band.

    The package contains 1 wide band MIMO Antenna with 2 x 30ft cable which has
    SMA Male connector for Huawei B310 B315 B310s B315s LTE CPE and mounting
    hardware

    700MHz-2700MHz MIMO Antenna

    * Frequency Range (MHz): 698-960/1710-2700 MHz
    * Input Impedance (?) 50
    * Gain(dBi) dB 4/7
    * VSWR: <= 2/2.5
    * Polarization Antenna 1:Vertical Antenna 2:Horizontal
    * Radiation Pattern (°C): 360/120
    * Isolation between ports (dB) >=20
    * Max, power (W) 100
    * Cable (m) LMR-200
    * Cable Length: 14inch
    * Connector Type FME-male
    * Lightning Protection DC ground
    * Dimension (mm) 220x200x70
    * Weight (kg) 0.6
    * Rated Wind Velocity (km/h) 150
    * Plastic material Protected ABS
    * Mounting way: Wall mount / mast mount / desk mount
    * Working Temperature(°C): -40 to +60/40 to +60
    * Extension Cable: 2 x 30 ft LMR200
    * Extension Cable connector: FME Female to SMA Male
    "

    Wg. tego (piata gwiazdka od gory):
    1 to pionowa (lewa strona patrzac od tyłu)
    2 to pozioma (prawa strona patrzac od tylu)

  • 6. Data: 2019-12-29 00:20:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-28 o 18:24, Roger(OS) pisze:

> [...]
    >
    > Wg. tego (piata gwiazdka od gory):
    > 1 to pionowa (lewa strona patrzac od tyłu)
    > 2 to pozioma (prawa strona patrzac od tylu)

    Drogi Misiu, to jest opis anten, nie gniazdek :)

  • 7. Data: 2019-12-29 01:04:31
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 00:20:18 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    <ciach>

    > Drogi Misiu, to jest opis anten, nie gniazdek :)

    Hmm, nie zwrocilem uwagi, moze, nie zmienia jednak to faktu, za zamieniajac
    anteny przynajmniej w modelu j.w. miejscami z "Internetu" 30/80 robi sie -
    strzelam:
    50/50 ... cos tu jednak jest...