    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Router gsm do FTTH
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 04 May 2020 18:25:34 GMT

    Znajomy mi mówi, że chce kupić jakiś "dobry" router do GSM, żeby
    potem, jak przyjdzie pora nadawał się do światłowodu. Ja jakoś tak
    powątpiewałem, czy to tak zadziała, czy poprostu podłączy światłowód
    bezpośrednio do tego routera, ale sam nie wiem. Jak podłączają
    światłowód? Normalnym RJ-45 do portu WAN? Sam mam taki paraświatłowód
    - para, bo z Vectry i z klatki idzie do mieszkań koncetrykiem do
    routera.