  • 31. Data: 2016-05-11 15:10:19
    Temat: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:2c301203-3218-43b3-ad9f-c3b88cfc08a4@googlegrou
    ps.com...
    On Wednesday, May 11, 2016 at 2:42:53 PM UTC+2, yabba wrote:

    > Lampka jest rozładowana zawsze wtedy, gdy jest potrzebna.

    ja awaryjnie woze mala sigme micro na 2 baterie CR2032, jako pozycyjne
    swiatlo jest OK

    > Przednie i tylne hamulce są bębnowe? Razem z przekładnią wcisnęli tam
    > hamulec bębnowy?

    moze byc rolkowy np.
    http://ctbike.pl/shimano-sg-8r36-nexus-inter-8-wielo
    biegowa-piasta-tylna.html

    8 biegów w piaście! Myślałem, że maksymalnie da się 4 tam wcisnąć.

    albo torpedo,
    https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerow
    e/z-biegami-wewnatrz/p,piasta-tylna-nexus-3-sg-3c41-
    36h-manetka-komplet-shimano,191452.html

    Takie przekładnie były już w latach 80-tych w najbardziej wypasionych
    wersjach Wigry 3.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2016-05-11 15:42:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    moze byc i 12 https://en.wikipedia.org/wiki/Sachs_Elan

    > Takie przekładnie były już w latach 80-tych w najbardziej wypasionych
    > wersjach Wigry 3.

    sasiad taki mial ;)

  • 33. Data: 2016-05-11 18:03:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.05.2016 o 14:43, yabba pisze:

    > Przednie i tylne hamulce są bębnowe? Razem z przekładnią wcisnęli tam
    > hamulec bębnowy?
    > Pokaż fotkę.

    Nie dalej jak tydzień temu opchnąłem taki rower - Sparta Stilo.

  • 34. Data: 2016-05-11 18:55:40
    Od: Zdzisław Dyrman <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 10:18, Akarm pisze:

    > A teraz przeczytaj jeszcze raz (tylko tym razem ze zrozumieniem)
    > moje pierwsze zdanie.
    > Dla ułatwienia zostawiłem je tu na samej górze.

    A faktycznie, przepraszam, w pierwszym zdaniu doradziłeś
    Czyli cała reszta w której zjechałeś gościa była niepotrzebna, prawda?
    Ale nie ma to jak pokazać swoją "wyższość". Ego rośnie, co? :)

  • 35. Data: 2016-05-11 21:31:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 11 maja 2016 08:42:44 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > A ten garaż to masz indywidualny, porządnie zamykany? Ogólnie występuje
    > problem z kradzieżami rowerów, obecnie chyba częściej niż samochodów.
    > Jest wiele systemów wieszania rowerów na ścianach/sufitach - nie znam
    > wymiarów garażu/samochodu, więc ciężko coś doradzić.
    Tak to jest garaż a nie miejsce parkingowe.
    Wysokość 2,6
    Z przodu/tyłu około 1 metr.
    Po bokach mniej niż szerokość drzwi bo się cały czas obijają.

> [...]
    > Postanowiłem wrócić do domu na rowerze. Po drodze poszła dętka -
    > wracałem więc komunikacją miejską razem z rowerem. Okazało się, że dętki
    > to sito (chińska guma dokumentnie sparciała). Miesiąc później rozleciał
    > się gwint w korbie (prawdopodobnie w sklepie przy wkręcaniu pedałów
    > ukręcili gwint i wkręcili tak, żeby się jakoś trzymało). Oczywiście
    > wszystko zostało rozwiązane w ramach reklamacji, ale trochę się trzeba
    > było nachodzić.
    > Wniosek: kupuj przeze wszystkim tam, gdzie bez problemu zrealizują
    > gwarancję i pod tym względem markety wcale nie są złe.
    To samo mi kolega powiedział żeby kupić Decathloenie.

  • 36. Data: 2016-05-12 03:02:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > Na marketowym rowerze to się tylko zmęczysz. Ja mam rower z Selgrosa.
    > Wybierałem ten najmniej krzywy z kilku dostępnych sztuk, a i tak czuć,
    > że ma zwaloną geometrię. :)

    Trzeba było iść do innego marketu, gdzie rowerami nie rzucają po magazynie.

    > Porównując opory jazdy z najtańszym markowym rowerem, to widać jaka jest
    > przepaść w jakości wykonania i osprzętu. Teraz bym kupił używany markowy.

    Histeryzujesz. Co to są dla Ciebie "najtańsze markowe" rowery?

  • 37. Data: 2016-05-12 09:55:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >
    > Trzeba było iść do innego marketu, gdzie rowerami nie rzucają po
    > magazynie.

    Byłem w dwóch Selgrosach.

    > Histeryzujesz. Co to są dla Ciebie "najtańsze markowe" rowery?

    Np. Romet.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 38. Data: 2016-05-12 10:38:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-05-06 o 20:48, Bolko pisze:
    > W wątku o fejsbuku przekonałem się że jest tu duzo osób które powinny być
    > ludźmi w słusznym wieku :)
    >
    > Mój starszy syn zaczął jeżdzić na rowerze na kołach 20".
    > Wiec jest okazja żebym i ja sobie to urządzenie kupił.
    > Mam tylko kilka pytań :
    >
    > 1) Transport rowerów pewnie dwóch (synów) a może czterech (rodzice)
    > pytanie jak?
    > W środku/na dachu/z tyłu na haku? Co wybrać?

    Obejrzyj na sagner.pl - bagażnik dachowy z podnosnikiem. Wydaje się
    sensowne i wygodne. Ale tylko na 2 rowery.
    T.

  • 39. Data: 2016-05-12 12:23:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > pytanie jak?
    > W środku/na dachu/z tyłu na haku? Co wybrać?

    Bardzo mi się podoba rozwiązanie Skody - ale nie wejdzie do każdego
    auta. Trzeba miec kombi i to nieco wyższe (tak jak ma Skoda Fabia). W
    środku rama w kształcie litery ? ("Pi") na podłodze bagażnika.
    Zdejmujesz przednie koło i widelec mocujesz na bece podłużnej (może być
    kilka przewierconych otworów do różnej długości ramy). Motylkiem idzie
    to w kilka sekund. Rowery jadą na sztywno pionowo. Bagaż - po bokach.
    Oryginalny taki uchwyt kosztuje sporo (ponad 1300 zł), ale można sobie
    to samemu zespawać za grosze. Pomysł jest świetny.
    Oryginał:
    http://www.sklep.skoda.pl/upload/products/gallery/95
    1/7252-wewnetrzny-uchwyt-na-2-rowery.jpg,
    http://www.sklep.skoda.pl/upload/products/gallery/57
    6/6861-wewnetrzny-uchwyt-na-2-rowery-fabia.jpg.
    Ja mam spore auto (Ford Mondeo), ale niestety koła 28" są da duże do
    tego auta (za wysokie) i nie wchodzi nawet przy zdjętym siodełku. Do
    Fabii wchodzi :-) (auto jest wyższe).
    T.

  • 40. Data: 2016-05-12 18:26:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>