  • 41. Data: 2016-05-12 19:48:32
    Temat: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    >> Np. Romet.
    >
    > LOL !!!!
    > Chyba taki sprzed 30 lat.

    wiem, że to chińczyk (teraz) ale chyba jakiś tam poziom muszą trzymać
    skoro jeszcze nie zdechło i dalej je importują

  • 42. Data: 2016-05-12 20:31:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > LOL !!!!
    > Chyba taki sprzed 30 lat.

    Marka nadal istnieje, została komuś sprzedana. Chyba nawet ze dwa razy.
    Motorowery Romet przypływały z Chin. Z tego co usłyszałem, to część modeli
    rowerów jest robiona/składana w Polsce.
    W porównaniu z rowerami z supermarketów wyróżniają się na plus.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2016-05-12 22:50:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 19:48, sirapacz pisze:

    > wiem, że to chińczyk (teraz) ale chyba jakiś tam poziom muszą trzymać
    > skoro jeszcze nie zdechło i dalej je importują

    Nie widzę związku...

  • 44. Data: 2016-05-12 22:53:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 20:31, yabba pisze:

    > Marka nadal istnieje, została komuś sprzedana. Chyba nawet ze dwa razy.

    Co nie znaczy, że toto co sprzedaje jest markowym rowerem.
    Podobnie to co markuje Manta, też nie jest markowym sprzętem.
    Sposób działania identyczny, jakość pewnie też.

    > Motorowery Romet przypływały z Chin. Z tego co usłyszałem, to część
    > modeli rowerów jest robiona/składana w Polsce.
    > W porównaniu z rowerami z supermarketów wyróżniają się na plus.

    Wątpię.
    Chyba że masz na myśli takie, które dodają do kopy jajek za 1 zł.
    Swego czasu do Decathlona rowery robił Kross, chinole ze znaczkiem Romet
    nie mają startu nawet.
    Teraz pewnie wiele gorzej nie jest.

  • 45. Data: 2016-05-12 23:14:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie widzę związku...
    zwiazek jest taki ze chinczyk zrobi dobry towar pod warunkiem ze
    zamawiajacy nie bedzie sobie lecial w ch... mowiac "najtaniej jak sie da"

    Zrobią tak, jak zamówisz. każesz zrobić nakrętki z kwasówki to zrobią.
    Jak każesz zrobić najtańsze to też zrobią - tylko przykręcać trzeba
    będzie palcami by gwintu nie zerwać:)

  • 46. Data: 2016-05-13 00:06:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Wątpię.
    > Chyba że masz na myśli takie, które dodają do kopy jajek za 1 zł.

    Przecież cały czas rozmawiamy o porównaniu do rowerów z supermarketów. Gdzie
    mozna również kupić jajka, nabiał i pieczywo. :)

    > Swego czasu do Decathlona rowery robił Kross, chinole ze znaczkiem Romet
    > nie mają startu nawet.
    > Teraz pewnie wiele gorzej nie jest.

    Kross to już wyższa półka od Rometa, więc oczywistym jest, że różnice będą
    widoczne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 47. Data: 2016-05-13 09:44:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 21:31, Bolko pisze:
    > Tak to jest garaż a nie miejsce parkingowe.
    > Wysokość 2,6
    > Z przodu/tyłu około 1 metr.
    > Po bokach mniej niż szerokość drzwi bo się cały czas obijają.
    To zrobiłbym jakieś solidne wieszaki pod sufitem na końcu garażu. Będą
    Ci wisiały nad maską samochodu, więc zrób solidnie, żebyś nie znalazł
    kiedyś rowerów na masce ;-)

    > To samo mi kolega powiedział żeby kupić Decathloenie.
    Nie no, trochę się zagalopowaliście :-) Decathlon miewa rowery nieco
    wyższej jakości niż zwykły hipermarket, za to w cenie zbliżonej często
    do markowych, więc nie wiem, czy to optymalny wybór.

    Maciek

  • 48. Data: 2016-05-13 20:35:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 23:14, sirapacz pisze:

    > zwiazek jest taki ze chinczyk zrobi dobry towar pod warunkiem ze
    > zamawiajacy nie bedzie sobie lecial w ch... mowiac "najtaniej jak sie da"

    Oczywiście.
    Co nijak nie znaczy, że chińczyk który kupił nazwę "romet" tak właśnie robi.
    Albo że Polak nie będzie kupował szmelcu za grosze....

  • 49. Data: 2016-05-13 20:37:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.05.2016 o 00:06, yabba pisze:

    > Przecież cały czas rozmawiamy o porównaniu do rowerów z supermarketów.
    > Gdzie mozna również kupić jajka, nabiał i pieczywo. :)

    Nie zrozumiałeś.
    Kiedyś na Wielkanoc kupiłem 3 zgrzewki jajek za 150 zł.
    Do tego rower dostałem za 1 zł.
    Autentyk - tak było na paragonie. ;-)

    > Kross to już wyższa półka od Rometa, więc oczywistym jest, że różnice
    > będą widoczne.

    Ano właśnie.
    A nadal to w Decathlonie ciężko nazwać rowerami markowymi.

  • 50. Data: 2016-05-14 18:34:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie zrozumiałeś.
    > Kiedyś na Wielkanoc kupiłem 3 zgrzewki jajek za 150 zł.
    > Do tego rower dostałem za 1 zł.
    > Autentyk - tak było na paragonie. ;-)

    I jak ten rower się prezentował? Był zły czy dobry?

    > Ano właśnie.
    > A nadal to w Decathlonie ciężko nazwać rowerami markowymi.

    To może zacznijmy od zdefiniowania co to jest rower "marketowy" i rower
    "markowy", bo chyba rozmawiamy o różnych rzeczach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba