  • 41. Data: 2018-06-13 15:10:41
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ty to taki keyboard warrior, czy aktywnie działasz?

    Ale niby jak mam aktywnie działać? Mam rozjeżdżać dwupedałów?
    Cały czas się mówi o pewnych zagrożeniach, a ludzie i tak w nie wchodzą.
    Co roku są apele, żeby nie skakać na główkę do wody i co? I zawsze
    znajdzie się kilkudziesięciu, co skoczą i potem respirator za nich
    oddycha. Jest prawo mówiące o tym, że rowerzysta ma jechać po DDR, a
    paru woli być mijanymi przez autobusy, ciężarówki w odległości nie
    wybaczającej jakiegokolwiek błędu. Statystycznie cześć z nich prosząc
    się o kłopoty w końcu spełni swoje marzenie i przy odrobinie szczęścia
    zamieni 2 kółka na 4. Może nawet o napędzie elektrycznym. 2 z przodu
    będą mniejsze, tylne duże jak w rowerze... Wtedy już tylko po chodniku
    będą jeździć.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 42. Data: 2018-06-13 18:45:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2018 o 15:10, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Ale niby jak mam aktywnie działać? Mam rozjeżdżać dwupedałów?

    No tak wychodzi. Robisz coś aktywnie żeby zmniejszyć populację
    dwupedałów, czy tylko po necie piszesz jak to fajnie, że któregoś zabili?

    > Cały czas się mówi o pewnych zagrożeniach, a ludzie i tak w nie wchodzą.

    No racja - w dupach się poprzewracało, żeby od samochodu je odspawywać:P

> [...]
    > oddycha. Jest prawo mówiące o tym, że rowerzysta ma jechać po DDR, a
    > paru woli być mijanymi przez autobusy, ciężarówki w odległości nie

    No ale to czy akurat DDR jest czy nie niewiele (albo wręcz nic) nie
    zmienia w kwestii bezpieczeństwa na jezdni.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-06-13 19:31:23
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 12.06.2018 o 22:07, Czarek pisze:

    > Nie znacie się, ten wie najlepiej: https://youtu.be/3O-2J4l9gME?t=9m20s

    "Robią po to... aby były". Amen.

  • 44. Data: 2018-06-13 19:35:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 18:45, Shrek pisze:

    > No ale to czy akurat DDR jest czy nie niewiele (albo wręcz nic) nie
    > zmienia w kwestii bezpieczeństwa na jezdni.

    Zmienia.
    Bo drogi nie są po to aby relaksować się na rowerach lecz możliwie
    najsprawniej przemieścić się i przewozić towary z punktu A do punktu B
    nie wpadając przy tym w nerwice i choroby serca.

  • 45. Data: 2018-06-13 20:19:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2018 o 19:35, t-1 pisze:

    > Zmienia.

    Nie zmienia. Masz jezdnię. Ma jakiś tam poziom bezpieczeństwa dla
    rowerzystów. To że obok wybudujesz ścieżkę, nijak nie pogarsza
    bezpieczeństwa na jezdni (pomijając czy to jest zgodne z przepisami, bo
    nie o tym dyskutujemy).

    Shrek

  • 46. Data: 2018-06-14 02:57:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.06.2018 o 22:00, j...@i...pl pisze:

    > Co ma? Nic nie ma. Nigdy nie miała. Proboszcz w końcu jest u siebie :P
    > i nikogo o pozwolenie się prosił nie będzie.

    Mają

  • 47. Data: 2018-06-20 08:09:20
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: LinFanQri Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.06.2018, 05:28:31

    > Problem w tym, że ŚR w ogóle nie są czyszczone z jakichkolwiek śmieci. A
    > kolarz czuje WSZYSTKIE śmieci, kamyczki, patyczki, progi, uskoki... co
    > psuje frajdę z jazdy.

    Czyli żeby nie psuć sobie frajdy z jazdy, taki kolarz musi zepsuć frajdę
    z jazdy dziesiątkom kierowców, którzy muszą go teraz jakoś bezpiecznie
    wyprzedzić?

    > Czasami warto zejść z tronu i spojrzeć na świat z perspektywy drugiego
    > człowieka.

    Święte słowa. :->