  • 51. Data: 2010-06-28 20:23:37
    Temat: Re: Różnicówka a TN-C
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i087a0$l5$1@news.task.gda.pl,
    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> nabazgrał:
    > Użytkownik "Pa pa5merf" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    (ciap)
    > Jak już skończysz podstawówkę i nauczysz się pisać w sposób
    > przypominający j. polski, to możemy wtedy podyskutować.

    On potrafi, ale tylko wtedy jak ma konkretny problem,
    ot taki gatunek się wykarmiło odpadami radioaktywnymi.

    ;-)

    --
    Włodek

  • 52. Data: 2010-06-29 18:15:51
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Marcin Wasilewski" napisał:

    > Z czytaniem twoich postów. Co to jest np. "pszewoduf"? Bo szukałem w
    > różnych słownikach i nie znalazłem. A poza tym EOT głąbie. Jak już
    > skończysz podstawówkę i nauczysz się pisać w sposób przypominający j.
    > polski, to możemy wtedy podyskutować.

    jesteś kolejnym pełoskim idiotą z SB, nic nie kumasz, czytac nie umiesz, do
    fszystkiego potszebujesz słownikuf i wikipedi, pewnie w hebrajskim i
    radzieckim, chociasz i z nich nie potrafisz kożystać, nie masz pojęcia o
    czym ktoś pisze a sie wypowiadasz, jak tfoje wypociny pokazują to nawet nie
    ty bo za głupi jesteś, gotowe teksty ci centrala z moskfy pszysyła, jesteś
    głupi i masz fszy na pempku, kończ i wstydu oszczeńć pajacu!:O)