  • 1. Data: 2010-06-18 07:14:46
    Temat: Splitter do Cyfry. Ktoś wie jaki układ?
    Od: r...@k...pl

    Podczas burzy szlag trafił mój splitter do Cyfry+. Właściwie tak nie
    całkowicie bo z 6 wyjść dwa jednak działają. Ale u siebie potrzebuję
    sprawne cztery wyjścia. Kupiłem więc nowy za który zapłaciłem z kosztami
    przesyłki 90 zł. Z ciekawości zaglądnąłem jednak do środka tego
    uszkodzonego. Właściwie nic tam w środku nie ma oprócz jednego układu
    scalonego, dwóch kwarców i paru rezystorów i kondensatorów. Podejrzewam, że
    walnięty jest ten układ scalony, bo gdyby coś innego to nie działał by w
    ogóle. Taki układ jest chyba tańszy w sklepie niż 90 zł, a wymienić go
    nawet domorosły "elektronik" potrafi!:))) Ktoś wie co co ta układ?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-06-18 07:47:28
    Temat: Re: Splitter do Cyfry. Ktoś wie jaki układ?
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > ogóle. Taki układ jest chyba tańszy w sklepie niż 90 zł, a wymienić go
    > nawet domorosły "elektronik" potrafi!:))) Ktoś wie co co ta układ?

    Jest to zwykły mikrokontroler jednoukładowy za "5zł". Niestety wymiana na
    nowy ze sklepu nic nie da bo potrzebny jest jeszcze do niego program.

  • 3. Data: 2010-06-18 22:08:26
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Jest to zwykły mikrokontroler jednoukładowy za "5zł". Niestety wymiana na
    > nowy ze sklepu nic nie da bo potrzebny jest jeszcze do niego program.

    Który to program już niekoniecznie potrafi napisać każdy, i stąd cena 90 zł.
    To zresztą nie za wiele IMHO...