  • 71. Data: 2014-05-18 09:04:19
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:53, Czesław Wiśniak pisze:

    > Przeszkadza bo jesli w czasie wyswietlania reklamy pojawi sie
    > komunikat to go troche zaslania.

    Przecież w Yanosiku komunikaty są głosowe..

    > To nie zmieni twojego zachowania na drodze.
    > Jest to jakas wskazowka ale pewnosci nie masz zadnej bo mozesz byc
    > pierwszy ktory to potwierdzi badz nie.

    I nigdy takiej pewności nie będzie. No chyba że to sama Policja będzie
    kierowców informować o tym gdzie kontroluje, ale i wtedy będą włamania
    i fałszowanie komunikatów przez hakerów. Naprawdę nie szukajmy ideałów,
    bo w świecie w którym żyjemy po prostu ich nie ma. I to w żadnej
    dziedzinie, a nie tylko w programie nawigacyjnym dla kierowców.

    > Po jezdni zawsze moga sie krecic ludzie.
    > Wielokrotnie gdy sie spotkalem z takimi komunikatami nie bylo potrzeby
    > zwalniania. Ludzie zobacza cokolwiek i juz wciskaja, nie rozumiem tego
    > zjawiska. Byc moze sa to nowi uzyszkodnicy, ktorzy maja taka potrzebe
    > zachlysniecia sie nowoscia, nie wiem.

    Jak dla mnie bardzo dobrze że wciskają, dobrze jest wiedzieć że coś się
    dzieje na drodze z wyprzedzeniem.

    > Oczywiscie.
    :-)

  • 72. Data: 2014-05-18 09:07:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:14, J.F pisze:

    > A inne programy sa dobrze slyszalne ? Bo moze to kwestia telefonu a
    > nie Yanosika.
    >
    > Dobrze jest po wlaczeniu ustawic glosnosc na maxa, no i mozna ustawic
    > kanal wyjsciowy.
    >
    > J.

    Mam go w tablecie i w telefonie, w obydwu komunikaty są zbyt ciche. Ale
    to może być dobry pomysł - ustawić kanał na "powiadomienia", odnoszę
    wrażenie że na tym kanale jest głośniej niż na pozostałych. Dzięki za
    sugestię.

  • 73. Data: 2014-05-18 09:08:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:52, Myjk pisze:
    > Fri, 16 May 2014 15:43:57 +0200, Trybun

    > Ja z kolei mam problem innego typu, bo komunikaty powyłączałem a Yanosik
    > jak nadawał komunikaty, tak nadaje. To stwarza dla mnie problem, bo smarka
    > łączę przez BT z radiem samochodowym, słucham muzyki i mi co chwile yanosik
    > ryczy w głośnikach.

    Czyli problem jeszcze poważniejszy niż u mnie...;-)

  • 74. Data: 2014-05-18 09:08:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:13, Czesław Wiśniak pisze:

    > Nie, nie ingerowalem w oprogramowanie choc oczywiscie moglbym :) Y
    > dziala w tle AM, gdy wyskakuje komunikat, reklamy sie nie zalapuja :)

    Czyli jesteś całkowicie zrehabilitowany:-)

  • 75. Data: 2014-05-19 10:56:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Przecież w Yanosiku komunikaty są głosowe..

    Uzywales kiedys yanosikowej nawigacji ?

    > I nigdy takiej pewności nie będzie. No chyba że to sama Policja będzie
    > kierowców informować o tym gdzie kontroluje, ale i wtedy będą włamania i
    > fałszowanie komunikatów przez hakerów...
    .
    Zejdz na ziemie :)
    Wskazuję na okreslony problem, ktory wielokrotnie byl poruszany rowniez na
    forum Yanosika.

    > Jak dla mnie bardzo dobrze że wciskają, dobrze jest wiedzieć że coś się
    > dzieje na drodze z wyprzedzeniem.

    No wlasnie sek w tym , ze nic sie nie dzieje.