  • 1. Data: 2009-02-03 09:46:51
    Temat: SHARP LC-32DH65E
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    Witam,

    Rodzice zamierzają kupić telewizor LCD, gdyż starszy zwykły CTR wydał
    ostatni dech. Na mnie spadł obowiązek wyboru modelu telewizora, budżet jakim
    dysponuję to 2500 PLN, doszliśmy do wniosku, że telewizor 32" będzie
    najlepszym wyborem, nie za duży nie za mały. Po bliższym przyglądnięciu się
    obecnym specyfikacją telewizorów LCD najbardziej przypadł mi do gustu SHARP
    LC-32DH65E, między innymi dlatego, że ma dekoder MPEG 4 i mimo wszystko FULL
    HD (niech już ma ten FULL mimo, iż to tylko 32"). Telewizor ten ma służyć do
    czasu aż wyda ostatni dech, czyli oby jak najdłużej. Początkowo będzie
    ogladana zwykła telewizja analogowa, a jak będzie taka możliwość to cyforwa
    naziemna, no chyba, że rodzice zainwestują w antenę satelitarną w co wątpię,
    to będzie telewizja satelitarna oczywiście nie ma mowy o żadnych
    abonamentach czyli żadnej Cyfry itp. Czasami ale żadko jakiś zwykły film
    DVD. Czy ktoś z Państwa posiada ten telewizor i może podzielić się swoimi
    uwagami? Czy jest tutaj jakiś serwisant lub sprzedawca telewizorów, który
    mógłby się conieco wypowiedzieć? Co sądzicie o marce SHARP w przypadku
    telewizorów LCD? Troszkę mnie martwi tak krótka gwarancja - 2 lata.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-03 15:45:00
    Temat: Re: SHARP LC-32DH65E
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > dysponuję to 2500 PLN, doszliśmy do wniosku, że telewizor 32" będzie
    > najlepszym wyborem, nie za duży nie za mały. Po bliższym przyglądnięciu
    > się

    żartujesz czy prowokujesz??
    32 cale nie za duży nie za mały??
    opanuj się przeciez niektóre firmy już takich nie produkują :))))

    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-02-03 20:57:10
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > żartujesz czy prowokujesz??
    > 32 cale nie za duży nie za mały??
    > opanuj się przeciez niektóre firmy już takich nie produkują :))))

    Nie żartuję, to jest prawie 80 cm szerokości do 3 metrów nie potrzeba nic
    większego w salonie patrzyłem na większe ekrany z odległości 2m po kilku
    minutach boli już głowa, zwłaszcza przy tego typu dynamicznych scenach jakie
    teraz lecą w TV, można by się zastanawiać czy to jest jeszcze telewizja czy
    już może stroboskop. Ja podchodzę do tematu chłodno i bez zbędnej papki
    marketingowej oraz młodzieńczej fantazji.

  • 4. Data: 2009-02-04 08:58:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Łukasz napisał:

> [...]
    > już może stroboskop. Ja podchodzę do tematu chłodno i bez zbędnej papki
    > marketingowej oraz młodzieńczej fantazji.

    Popieram, większość ludzi mam manie na punkcie dużych tv.
    Mam klientów, którzy kupili 42 cale i ogladają z odległości 1,5 m -
    zgroza. Nadal większość ludzi mieszka w blokach, a tam pokoje nie są
    duże, więc 37 cal to max.
    Dotychczas sporo z nas oglądało tv 21 cali i było dobrze :-)

    pawell

  • 5. Data: 2009-02-04 11:30:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > więc 37 cal to max.
    > Dotychczas sporo z nas oglądało tv 21 cali i było dobrze :-)

    generalnie nie podał wielkości pokoju ale to nie zmienia faktu że minimum
    jak napisałeś 37. weź pod uwagę że 90 % progrmaów TV leci z czarnymi pasami
    po bokach i góze więc ten obraz jest i tak mniejszy :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-02-04 11:33:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > 90 % progrmaów TV leci z czarnymi pasami po bokach i góze więc ten obraz
    > jest i tak mniejszy :)

    A jest jakaś ustawa zabraniająca przestawienia TV w tryb Letterbox?
    Do takiego oglądania jak piszesz, to szkoda każdego tv, nawet 14 calowego.

  • 7. Data: 2009-02-04 21:23:50
    Od: z <z...@g...pl>

    glang pisze:

> [...]
    > minimum jak napisałeś 37. weź pod uwagę że 90 % progrmaów TV leci z
    > czarnymi pasami po bokach i góze więc ten obraz jest i tak mniejszy :)

    O gustach się nie dyskutuje.
    Nie wiem czy to dobra analogia.
    Siedzę w pracy przy "grafice"
    Mam przed sobą monitor lcd 20" 1900x1200.
    Tak na oko mam go jakies 60cm przed sobą.
    Kolega obok - 40cm
    Jemu tak wygodnie a mnie glowa boli od latania wzrokiem z lewej na prawą.

    zch

  • 8. Data: 2009-02-05 10:00:49
    Od: Kell a <d...@d...pl>

    pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >Popieram, większość ludzi mam manie na punkcie dużych tv.

    Ja to rozumiem.

    >Mam klientów, którzy kupili 42 cale i ogladają z odległości 1,5 m -
    >zgroza.

    Dlaczego zgroza? Bo Tobie za duzy ekran z tej odleglosci?

    >Nadal większość ludzi mieszka w blokach, a tam pokoje nie są
    >duże, więc 37 cal to max.

    Nie ma to jak werdykt. A jak wyliczyles te 37 cali? A czemu nie 32,
    a moze jednak 42? :) Napisz skad wzialeska liczbe.
    No i czy liczyles do metrazow starych blokow czy juz nowych?
    Nie oslabiaj.
    Wybacz, wole swoje 46 ogladane z 3m.

    >Dotychczas sporo z nas oglądało tv 21 cali i było dobrze :-)

    Czasy sie zmieniaja.

  • 9. Data: 2009-02-05 10:37:54
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Kell a napisał:

> [...]
    > a moze jednak 42? :) Napisz skad wzialeska liczbe.
    > No i czy liczyles do metrazow starych blokow czy juz nowych?

    Oczywiście nie mam nikomu za złe, każdy oglada jak chce.
    Jak wyliczyłem odległość? z logarytmu :-)

    to z mojej obserwacji

    pawell

  • 10. Data: 2009-02-05 11:40:11
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <n...@d...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Rodzice zamierzają kupić telewizor LCD, gdyż starszy zwykły CTR wydał

    Dlaczego LCD a nie plazmę? :-)