  • 21. Data: 2009-02-06 13:21:11
    Temat: Re: SHARP LC-32DH65E
    Od: Kell a <d...@d...pl>

    pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >Oczywiście nie mam nikomu za złe, każdy oglada jak chce.
    >Jak wyliczyłem odległość? z logarytmu :-)

    Ale mam nadzieje rozumiesz, ze nie kazdego podciagniesz
    pod wzor?

  • 22. Data: 2009-02-06 13:37:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Kell a napisał:

    > Ale mam nadzieje rozumiesz, ze nie kazdego podciagniesz
    > pod wzor?

    oczywiście, podałem tylko swoje sugestie

    pawell

  • 23. Data: 2009-03-10 11:24:33
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A uważasz inaczej ? jakies uzasadnienie ?

    Tylko moje subiektywne odczucia co do obrazu analogowego. :-)
    Sam mam panasłonika TH-42PV8 (kupiłem za 1790zł w promocji) i odbieram z
    anteny naziemnej (na razie leży na szafie w pokoju, bo zima i ciężko
    zamontować na kominie :-) ) TVP1, TVP2 i Polsat. Obraz jest super, w trybie
    kinowym pobiera średnio 115W (mierzone watomierzem z PLUS'a w czasie 30
    godzin pracy TV). Obraz z DVD po kablu component rewelacja (nawet z Xvid).
    Aha, jak kupowalem to sprawdziłem TV w sklepie, 15 minut stał włączony obok
    LCD'eków różnych marek w trybie Dynamicznym i według mojej subiektywnej
    opinii jakością obrazu (kanał chybaMTV HD) przewyższał LCD'ki. Czerń jest
    naprawdę czarna, biel biała a kolorki jak w rzeczywistości. Przejścia
    tonalne są płynne (gładkie) a nie jak w niektórych LCD widać gradacje
    kolorów, a czarny przechodzi w srebno-fioletowy. Dodatkowa ta plazma ma
    100Hz w standardzie. Za takie pieniążki nie kupimy LCD'eka, który obrazem
    dorównuje tej plaźmie. :-)