  • 11. Data: 2009-05-01 08:17:24
    Temat: Re: SKYPE oszukuje
    Od: r...@w...pl

    Skype

    >    I te sieci są udostępniane bezpłatnie?

    w kawiarniach czasem tak, na lotniskach za darmo to nic nie ma.
    Często poblokowane jest p2p, streaming i inne takie, generalnie jedynie www i
    email działa, a i często jest limitowany czas połączenia.

    Wątpie by voip tam działał, no chyba że w tych płatnych.

  • 12. Data: 2009-05-01 09:58:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze mnie zastanawia łatwość z jaką ludzie dają się wciągać w
    używanie zamkniętych rozwiązań
    > komunikacyjnych.

    Moze dla tego ze one zawsze dzialaja ?
    To tak troszke jak z platnymi i bezplatnymi kontami e-mail.

    pozdrawiam,

    PS.
    O przekretach SKYPE sie dowiecie dokladniej po majowych swietach, jak
    strone skonstruuje, narazie gadam z tymi ktorych Skype rowniez orznal na
    abonamentach i platnosciach za nie karta VISA.

  • 13. Data: 2009-05-01 10:07:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > email działa, a i często jest limitowany czas połączenia.
    >
    > Wątpie by voip tam działał, no chyba że w tych płatnych.

    Sobie watp na zdrowie :)
    Kumpel zawsze dzwoni do mnie ze SKYPE z lotniska w Wiedniu, w Polsce
    masz sieci WiFi dostepne za darmo w kazdym McDonalds, w kazdym
    BurgerKingu i KFC. Pomijajac np w Warszawie siec WiFi Bemowo, i pare
    jeszcze innych miejsc skad mozna zupelnie za darmo skype uzywac. Dla
    mnie Skype zupelnie zastapil telefon TPSA a dodatkowy bonus to ze mam w
    Warszawie mnostwo miejsc gdzie moge go uzywac totalnie bezplatnie.
    Mam tez numer miejski SKYPE wdzwaniany ustawiony jako bezplatny w
    Orange, wiec z komorofona tez dzwonie za darmo do wszystkich stacjonarek
    w Polsce, bo akurat mam taki abonament.
    Przez rok nie mialem najmniejszych zastrzezen, dopiero jak przyszlo do
    placenia kolejnego aboamentu kata VISA Skype zaczal kombinowac jak by
    mnie tu orznac zopelnie wbrew wszelkim zasadom. Ale to dokladnie opisze
    i udokumentuje potem.

    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2009-05-01 10:44:17
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > placenia kolejnego aboamentu kata VISA Skype zaczal kombinowac jak by
    > mnie tu orznac zopelnie wbrew wszelkim zasadom. Ale to dokladnie opisze

    A, trzeba było od razu pisać że chodzi o Warszawę.

    Polska to nie tylko W-wa...

  • 15. Data: 2009-05-01 11:49:20
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > używanie zamkniętych rozwiązań
    >
    > Moze dla tego ze one zawsze dzialaja ?

    Mogą działać jak ich jeszcze nie zainstalowałem ???

    --
    PS. nudzi mi się

  • 16. Data: 2009-05-02 22:11:23
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > strone skonstruuje, narazie gadam z tymi ktorych Skype rowniez orznal na
    > abonamentach i platnosciach za nie karta VISA.

    ja tez mam abo Europa w Skype i tradycyjnie pobral bodajze ~17 pln.
    czyli po staremu...

    Pzdr,
    KuFeL
    --