  • 31. Data: 2020-02-06 16:20:21
    Temat: Re: SUV na błotnistą drogę
    Od: robot <a...@o...pl>

    IDŹ NA CAŁOŚĆ

    https://youtu.be/vAqx-7fE8Tg

    https://siamagazin.com/the-ripsaw-ev3-f1-a-1500hp-he
    mi-powered-twin-track-personal-tank/

  • 32. Data: 2020-02-10 10:12:02
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 11:28, uciu pisze:

    > taki mam dojazd do domu (ok 1km) i to czasem to zależy od pogody :-)
    > Jak bym miał asfalt kupiłbym niskiego kompakta.
    >
    > Dla tego "czasem" szkoda normalnego auta.
    > Felgi od razu podrapane, plastiki na zderzaku i podwoziu pourywane od szurania
    podwoziem. A spróbuj jechać powoli... jak staniesz, to nie ruszysz...

    > uciu

    Od 10 lat tak mam i zwykłym kompaktem daję radę. Też mam drogę polną 1km
    od asfaltu do domu, jak popada deszcz bądź są roztopy to jest niezłe
    błoto z koleinami, jak popada śnieg to po 3dniach gmina odśnieży. Do
    tego droga jest często rozjeżdzana przez traktory co to na pole jadą,
    dziury też są spore. Raz na 3-4 miesiące gmina wyrówna trochę drogę i
    jest spokój do pierwszego deszczu.

    I jeden jedyny raz miałem problem aby przejechać tą drogę, było to
    Golfem MK3 i problem był jak napadało konkretnie śniegu.

    A tak Golf MK3, Pug 307SW, Zafira, Cytryna C5 MK1 FL, kolejny Pug 307SW
    i teraz Skoda Rapid dają radę przejechać.
    Żona Corsą B, Pugiem 206, Cytryną Xsarą i teraz Hultajem i30 też daje
    radę przejechać.
    Teściowa i Teściu mietkami W124 i W210 oraz Toyotą Avensis też nie mieli
    problemów.

  • 33. Data: 2020-02-10 11:05:28
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-02-05 o 11:06, Irek.N. pisze:
    > Zapomniałem...
    > zobaczcie sobie od 7 minuty.

    7:45 Całą piękną robotę jaką zapewniają mosty portalowe psuje chromowana
    dwururka robiąca za zderzak. Toż to obniża z 10cm prześwit.

    --
    viktorius