  • 11. Data: 2018-11-20 22:00:34
    Temat: Re: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 20:13, collie pisze:

    > A o bokehu słyszał? ;)

    słyszalem, kiedyś uznawano to zespute zdjecie (zła ogniskowa). No ale
    wszystko da się sprzedać ciemnemu ludowi.

    --
    @foe_pl

  • 12. Data: 2018-11-20 22:40:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > słyszalem, kiedyś uznawano to zespute zdjecie (zła ogniskowa). No ale
    > wszystko da się sprzedać ciemnemu ludowi.

    aaaa to wszystko jasne. kupuj s7. jakaś nokia starsza miała 42
    megapixele - na miljion procent będzieesz miał ostrzejsze zdjęcia

    ToMasz

  • 13. Data: 2018-11-20 22:41:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 22:00, the_foe pisze:

    > słyszalem, kiedyś uznawano to zespute zdjecie (zła ogniskowa). No ale
    > wszystko da się sprzedać ciemnemu ludowi.

    Nie.

    Kiedyś to były obiektywy portretowe (stałki) o dużym świetle, a przez to
    małej głębi ostrości.
    Standardem było robienie zdjęć portretowych w ten sposób, aby tło "nie
    przeszkadzało" nadmiarem szczegółów, zwłaszcza w plenerze - a więc, aby
    było już poza zakresem pełnej ostrości.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2018-11-21 01:31:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.11.2018 o 14:46, the_foe pisze:
    /../
    > Istotny jest aparat. s7 w cenie 1400 jest tu nie do pobicia. Wolałbym s8
    > ale nie dam za sluchawkę 2 tysiące - żaden telefon nie jest tyle wart, a
    > nie lubię czuć sie dymany przez marketing,.
    > IMO s7 powinien kosztować 1200 - wtedy bym brał bez namysłu. Ale Samsung
    > to Samsung ich polityka cenowa jest dziwaczna, patrząc na ceny takich
    > śmieci jak J7 czy co oni wyczyniają serią A.

    Jak chcesz mieć aparat to se kup aparat

  • 15. Data: 2018-11-21 19:09:31
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 01:31, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 20.11.2018 o 14:46, the_foe pisze:
    > /../
    >>
    > Jak chcesz mieć aparat to se kup aparat

    1. nie dla mnie, ja osobiście od 7 lat używam Motorola Defy i mnie starczy
    2. każdy wie jak to jest z aparatem. Ja mam, można powiedzieć, wyższej
    klasy małpkę, która robi zdjęcia lepsze niż jakikolwiek telefon, ale 99%
    zdjec robię tym defy, których jakośc jest co tu dużo mówić małoformatowa
    ;) A dlaczego? Bo telefon mi się zmieści do kieszeni i zawsze mam go
    przy sobie.

    --
    @foe_pl

  • 16. Data: 2018-11-21 19:48:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Nov 2018 01:31:16 +0100, w <5bf4a754$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 20.11.2018 o 14:46, the_foe pisze:
    > /../
    > >
    > Jak chcesz mieć aparat to se kup aparat

    Co prawda to prawda.
    Aparat za kilkaset zł zrobi lepsze zdjęcie niż telefon za 2000zł.

  • 17. Data: 2018-11-21 20:59:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2018 19:48, r...@k...pl pisze:

    > Co prawda to prawda.
    > Aparat za kilkaset zł zrobi lepsze zdjęcie niż telefon za 2000zł.

    Amen.

  • 18. Data: 2018-11-21 22:15:27
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 21.11.2018 o 19:48, r...@k...pl pisze:

    > Co prawda to prawda.
    > Aparat za kilkaset zł zrobi lepsze zdjęcie niż telefon za 2000zł.

    I tu bym polemizował :)
    Moje lustro parę lat temu kosztowało razem ze szkłem ok 6,5 tys
    Note8 ok 4 tys, natomiast S7 (już stareńki) około 3 tys
    Na dole masz porównania z FB, trochę skompresowane, ale sens w miarę oddają.

    Nikon d7000 vs Samsung Galaxy Note8 (w pełnym słońcu) (Nikon obrabiany z
    RAW, Samsung automat bez obróbki)
    https://tinyurl.com/d7000vsNote8

    Nikon d7000 vs Samsung Galaxy S7 (nic z Note8 nie miałem dla porównania)
    (obróbka jak wyżej)
    https://tinyurl.com/nikond7000vsS7

    Teraz mam tegorocznego Note9 i tutaj aparat jest jeszcze lepszy.
    Ja wybieram zawsze telefon z dobrym aparatem bo komórkę mam zawsze przy
    sobie, nawet jak wychodzę ze śmieciami, a aparat przeważnie zabieram
    dopiero jak wiem, że coś się będzie działo i chcę super zdjęcia.
    I w tym roku więcej zdjęć zrobiłem komórka niż lustrem, bo już nie
    zawsze widać różnicę.

    --
    KOMTUR

  • 19. Data: 2018-11-21 23:01:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > RAW, Samsung automat bez obróbki)
    > https://tinyurl.com/d7000vsNote8
    >
    > Nikon d7000 vs Samsung Galaxy S7 (nic z Note8 nie miałem dla porównania)

    nie oddają niczego. fotki jak fotki. bez wartości. ktoś popatrzył,
    stwierdził - fajne, cyknął fotkę i poza kolorem, fotka nie pokazuje tego
    co widział. Własnie dlatego jest ktoś taki jak fotograf zawodowy,
    artysta, albo solidny rzemieślnik, który na fotce potrafi pokazać to, co
    jest istotą piękna, wydarzenia, chwili. Wiesz jak ja sprawdzam aparaty?
    Fotografuje banknoty i patrze na którym są wyraźniejsze literki które
    mają 0.1mm w pionie. chcesz oglądać moje fotki?

    > Teraz mam tegorocznego Note9 i tutaj aparat jest jeszcze lepszy.
    co jest lepszy? Ma rozdzielczość nie 10 razy przewyższającą potrzeby
    tylko 12 razy? Ma jasność która pozwala zrobić mniej poruszone zdjęcie,
    przy czym do nieporuszonego jeszcze dlaleka droga?
    jak komórka ma dwa obiektywy i potrafi z nich zrobić dobry użytek - laik
    może zostać oszukany, fotograf może się zdziwić. pokaż ładne fotki -
    pogadamy. ładne, nie takie na których porównujesz kolory lub
    rozdzielczość matrycy

    > Ja wybieram zawsze telefon z dobrym aparatem bo komórkę mam zawsze przy
    > sobie, nawet jak wychodzę ze śmieciami, a aparat przeważnie zabieram
    > dopiero jak wiem, że coś się będzie działo i chcę super zdjęcia.
    nie. zrobisz zdjęcia. takie które zachwycą babcie, bo wnusia jest super.

    > I w tym roku więcej zdjęć zrobiłem komórka niż lustrem, bo już nie
    > zawsze widać różnicę.
    weź przestań. konstytucja daje Ci prawo do własnych poglądów. ale jak
    latasz z flagą "jestem debilem" to żal bierze za serce.

    ToMasz

  • 20. Data: 2018-11-22 09:40:56
    Od: p...@g...com

    --Amen.

    no prawie

    Sony DSC-WX350
    Sony DSC-HX200V
    Galaxy KZoom

    samsung w dobrych warunkach (przy wyswietlaniu zdjec i video FHD) daje rade rywalom a
    teraz przezyje druga mlodosc w gimbalu :-)

    https://www.photographyblog.com/previews/samsung_gal
    axy_k_zoom_photos/