  • 31. Data: 2018-11-23 11:41:27
    Temat: Re: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 19:05, ToMasz pisze:

    > jeden gość wybiera telefon, który ma lepszy aparat. lepszy o ile jeśli
    > wogóle tak się da zapytać? o 2%?

    jakbyś zobaczył moje zdjęcia z Defy, to byś przyznał, ze są słuchawki
    robiące o 100% lepsze zdjęcia :)

    --
    @foe_pl

  • 32. Data: 2018-11-23 12:25:13
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > no to chyba nie stanieje, skoro promocja w x-kom.pl (1079) zawiesiła im
    > stronę na 2,5h a i tak nie udalo mi się kupić (mieli coś z 250 sztuk)

    Chyba lepiej kupić Honora 10 na amazon.de za ok 1200zł:)

  • 33. Data: 2018-11-23 14:37:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 09:40, p...@g...com pisze:
    > --Amen.
    >
    > no prawie
    >
    > Sony DSC-WX350
    > Sony DSC-HX200V
    > Galaxy KZoom

    Jak można zapominać o Lumii 1020

    Właśnie mi się wala na biurku i chce znowu zostać moim głównym telefonem
    ;-) mimo kilku wad i problemów jeszcze miesiąc dwa porzucę ten g...y
    świat androida. Szkoda życia ;-)

  • 34. Data: 2018-11-23 14:43:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 23:01, ToMasz pisze:

    > nie oddają niczego. fotki jak fotki. bez wartości. ktoś popatrzył,
    > stwierdził - fajne, cyknął fotkę i poza kolorem, fotka nie pokazuje tego
    > co widział. Własnie dlatego jest ktoś taki jak fotograf zawodowy,
    > artysta, albo solidny rzemieślnik, który na fotce potrafi pokazać to, co
    > jest istotą piękna, wydarzenia, chwili. Wiesz jak ja sprawdzam aparaty?
    > Fotografuje banknoty i patrze na którym są wyraźniejsze literki które
    > mają 0.1mm w pionie. chcesz oglądać moje fotki?

    Zluzuj majty. nie to zastosowanie

    Wiem że fotografa boli jak każda blachara potrafi zrobić dobrą fotkę
    czymś co wyjmie z torebki.

    Takie czasy.

    > weź przestań. konstytucja daje Ci prawo do własnych poglądów. ale jak
    > latasz z flagą "jestem debilem" to żal bierze za serce.

    Przeczytaj to co napisałeś.

    A później zapodaj jakie telefony miałeś w rękach żeby coś takiego napisać.

  • 35. Data: 2018-11-23 15:18:37
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-23 o 12:25, Skylla pisze:

    > Chyba lepiej kupić Honora 10 na amazon.de za ok 1200zł:)

    wyjdzie mi 1233 zł

    słaby ekran ma,
    notch paskudny
    aparat ok, ale jednak gorszy od S7
    do tego słabsze battery life mimo ze w S7 to najsłabszy element.
    można by to przezyć, ale jego wygląd jest po prostu odrzucający.

    --
    @foe_pl