  • 11. Data: 2018-08-16 21:22:53
    Temat: Re: Samsung Galaxy S9 (dystrybucja PlusGSM) - brak możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Irokez* napisał(-a):

    > w sumie tak poczytałem i chyba nie ma problemu z KNOX jeśli się to
    > robi oficjalnym programem i oficjalny soft wgrywa.

    Dokładnie to miałem na myśli, czyli ODIN + soft pobrany np. z
    sammobile.com

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2018-08-17 09:32:29
    Od: p...@g...com

    -- Dokładnie to miałem na myśli, czyli ODIN + soft pobrany np. z sammobile.com

    https://komorkomania.pl/35504,plus-blokowanie-telefo
    nu-abonament-knox

    na olx czy allegro pelno telefonow z zablokowanym IMEI, przed operacja upewnilbym sie
    czy Plus nie podejmie krokow odwetowych :-)

    *Chyba że customizacja i KNOX made in PlusGSM spowodowała że to nie
    działa dopóki nie rozwiąże się umowy z PlusGSM i telefon przejdzie
    kompletnie na własność.*

  • 13. Data: 2018-08-17 14:19:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-16 o 18:58, Irokez pisze:

> [...]
    > dosłownie wszystko się pięknie sklonowało i identycznie poustawiało
    > oprócz właśnie dźwięku SMS który został domyślny.
    >
    > Jest gdzieś w internecie wirtualny Android 8.0 abym sobie mógł poklikać?
    > Nie mam teraz tego telefonu, w weekend dopiero pewnie będę miał
    > możliwość go dotknąć. Może galaxy S9 gdzieś indziej to zostało ukryte
    > i kompletnie inaczej przebudowane dlatego własne dźwięki SMS przestały
    > działać.
    > Chyba że customizacja i KNOX made in PlusGSM spowodowała że to nie
    > działa dopóki nie rozwiąże się umowy z PlusGSM i telefon przejdzie

    Ja też nie miałem możliwości wyboru swoich dźwięków dla SMSów. Po
    zamontowaniu folderu "notications" w głównym katalogu Androida, moje
    dźwięki pojawiły się na liście wśród tych systemowych dla SMSów.

    Nie, nie mam pojęcia. Nigdy nawet nie szukałem w internecie takich
    rozwiązań.

  • 14. Data: 2018-08-17 16:45:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > na olx czy allegro pelno telefonow z zablokowanym IMEI, przed
    > operacja upewnilbym sie czy Plus nie podejmie krokow odwetowych :-)

    Nie wiemy na jakich zasadach telefon był kupiony: gotówka czy raty. Ale
    zakładając ten gorszy warunek - raty, to dopóki Plus będzie za niego
    dostawał te raty, to nic nie będzie robił. Może się mylę, ale zdaje się
    telefon jest w rękach pierwotnego posiadacza, więc istnieje domniemanie
    spłacania rat razem z abonamentem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2018-08-22 13:57:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 14:19, Trybun pisze:

    > Ja też nie miałem możliwości wyboru swoich dźwięków dla SMSów. Po
    > zamontowaniu folderu "notications" w głównym katalogu Androida, moje
    > dźwięki pojawiły się na liście wśród tych systemowych dla SMSów.

    Spróbowałem jeszcze raz, ponownie założyłem te foldery (Ringtones i
    Notifications) w głównym katalogi i dzwonki wróciły.
    Nie mam pojęcia, czemu na początku ich nie widział.

    zdrówko

    --
    Irokez