  • 11. Data: 2016-11-06 16:09:29
    Temat: Re: Samsung z SMART a komputer
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Kabel trzeba zakotwiczyć z obu stron bo bydło ze spółdzielni
    > zawsze sie potknie o czarny kabel na bukowej podłodze ;)

    przychodza spisywać liczniki wody i sprawdzać wentylacje wiatraczkami

    odtąd zwijam HDMI jeśli mają przyjść.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 12. Data: 2016-11-08 17:44:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    RTFM.
    Coś w instrukcji telewizora było o tym lub podobnym (np. mirror).

    -----

  • 13. Data: 2016-11-08 21:36:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    Mam Samsunga UE48JU66410 ze SMART i wifi. Chciałbym móc wyświetlać na
    nim pulpit (wraz ze wszystkimi akcjami na nim) komputera ale po łączu
    wifi. Podobno VLC umożliwia strumieniowanie pulpitu ale nie umiem tego
    skonfigurować. Czy ktoś wie jak to zrobić, o ile w ogóle się da? A może
    jest jakaś inna metoda?
    ---
    WiDi jest ?