  • 61. Data: 2012-08-16 21:33:32
    Temat: Re: Sciezka dla rowerow ...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 19 Jul 2012 10:54:08 GMT, PK napisał(a):

    > To nie optymizm. W wieku 19 lat pewnie zaciąłbym się na maturze
    > z końca PRL (wybrałem m.in. matmę i fizykę). Już po roku studiów
    > (kiedy szybko uzupełnia się te różnice) nie miałem problemu ze
    > znalezionymi egzaminami z tamtego okresu.

    Po roku nauki na studiach byś nie zdał egzaminu wstępnego do liceum.

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2012-08-16 21:35:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 19 Jul 2012 10:58:30 GMT, PK napisał(a):

    > No nie. W pamięci może doszedłbyś do wyniku, ale wynik to tylko fragment
    > rozwiązania (za jakieś 20% punktów). Jak potem można się dowiedzieć na
    > studiach - zazwyczaj jest to fragment niezbyt ważny :).

    Z ciekawości siadłem - 20 minut i 80% zaliczone. Po 21 latach nieużywania
    tej wiedzy.

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2012-08-16 22:46:14
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
    > Z ciekawości siadłem - 20 minut i 80% zaliczone. Po 21 latach nieużywania
    > tej wiedzy.

    Ale sprawdził Ci to egzaminator czy "tak Ci się wydaje"? Bo naprawdę
    samymi poprawnymi odpowiedziami się się nie zalicza :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 64. Data: 2012-08-16 23:31:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 16 Aug 2012 20:46:14 GMT, PK napisał(a):

    > Ale sprawdził Ci to egzaminator czy "tak Ci się wydaje"? Bo naprawdę
    > samymi poprawnymi odpowiedziami się się nie zalicza :).

    Tak się składa, że mój wujek jest egzaminatorem i to on sprawdzał.
    Niestety, obecna matura to bzdura.
    Co więcej, obecny mgr inz to mniej niż mam ja, jako technik.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2012-08-16 23:36:48
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
    > Tak się składa, że mój wujek jest egzaminatorem i to on sprawdzał.
    > Niestety, obecna matura to bzdura.
    > Co więcej, obecny mgr inz to mniej niż mam ja, jako technik.

    Tzn. mam Ci rzucić jakimś zadaniem z 5 roku politechniki, żebyś zmienił
    zdanie? :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 66. Data: 2012-08-17 08:01:18
    Od: <MW>

    wiadomości news:c1.01.3WygkC$1H3@mike.oldfield.org.pl...

    > Co więcej, obecny mgr inz to mniej niż mam ja, jako technik.

    ROTFL ;-)))

    --
    MW

  • 67. Data: 2012-08-17 17:10:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 16 Aug 2012 21:36:48 GMT, PK napisał(a):

    > Tzn. mam Ci rzucić jakimś zadaniem z 5 roku politechniki, żebyś zmienił
    > zdanie? :)

    Mogę Ci rzucić realnym problemem do rozwiązania - nie zmienisz zdania,
    powiesz, że tego nie ma w programie.

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2012-08-17 17:10:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 08:01:18 +0200, MW napisał(a):

    > ROTFL ;-)))

    Niestety, nie.

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2012-08-20 13:43:09
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 17.08.2012 17:10, Adam Płaszczyca wrote:

    > Niestety, nie.

    Dawaj przykład i to nie z gatunku tych "na każdego dobrego technika
    znajdę jednego kiepskiego magistra" ;)

    Michoo

  • 70. Data: 2012-08-20 22:07:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 13:43:09 +0200, Michoo napisał(a):

    > Dawaj przykład i to nie z gatunku tych "na każdego dobrego technika
    > znajdę jednego kiepskiego magistra" ;)

    Pan mgr inż. który po informatyce i napisaniu pracy dyplomowej z baz danych
    wykłada się na prostym zapytaniu SQL.

    --