  • 21. Data: 2018-10-22 16:24:01
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Prawdziwy, rasowy facet musi jeździć samochodem z jajami, o modelu
    > koniecznie zatwierdzonym opinią innych facetów-internautów na poważnej,
    > męskiej grupie dyskusyjnej.

    Dobra, robimy listę samochodów do zatwierdzenia.

    000001. Niva
    .
    .
    500000. Matiz
    .
    .
    999999. Multipla.

    Są jeszcze jakieś propozycje?

  • 22. Data: 2018-10-22 17:05:55
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Bez sensu tekst. Chciałbyś chodzić w różowej sukience w kwiatki?
    > Pozdrawiam

    złe porównanie, sukienka jest dla dziewczyny
    ja po prostu lubię małe samochody ale mam 184cm wzrostu
    kobiety co raz częściej dzisiaj widuje się w ogromniastych suvach więc
    pytam jak to jest z facetami, dla kogo jest np fiat 500

    W Polsce np nie oferuje się np Peugota 108 bo się nie sprzedaje, w
    niemczech francji można go kupić

    ogólnie zauważam trend na kupowanie co raz większych samochodów, chociaż
    współczesne rodziny są co raz mniejsze (2+1 to standard)

    mam znajomego, on ma 173cm wzrostu, jaki bym mu samochód nie wymienił to
    on mówi eeee to mały damski, np mówiłem Kia RIO, Suzuki SX4
    on sam jeździ rav4 i wszystko co mniejsze to małe nie dla faceta

    pytam czy to po prostu mentalność kurdupli czy jakiś światowy trend

  • 23. Data: 2018-10-22 17:24:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2018 o 16:24, nadir pisze:

    > Dobra, robimy listę samochodów do zatwierdzenia.

> [...]

    Żeście się przypięli do tej multipli ja łady, a tu tylko mariz
    reprezentuje klasę A;)

    Więc odpowiedź brzmi - nie ma:P Tym bardziej że z matizem wiąże się na
    swój sposób bardzo męska historia, więc odpada;)

    Shrek

  • 24. Data: 2018-10-22 17:26:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.10.2018 o 17:05, Bok pisze:
    > czy to po prostu mentalność kurdupli

    Dziwnym trafem wszyscy możemy podawać takie przykłady ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2018-10-22 22:29:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-10-2018 o 22:47, J.F. pisze:

    > Mini ? (Cooper).

    A wiesz co to klasa A?
    Chyba że mówisz o Mini sprzed 50 lat....

  • 26. Data: 2018-10-23 08:31:02
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-22 o 16:08, Queequeg pisze:

    > Nie chciałbym, ale jakby nie było innego ubrania, to bym założył, bo co
    > miałbym zrobić -- wyjść nago i zmarznąć, bo taki ze mnie facet?
    >
    > Poza tym sukienka a samochód to trochę inny kaliber.

    Ale tu jest mowa o wyborze, a nie o braku wyboru.
    Jak facet chce dobrze wyglądać, to bierze garnitur, a nie sukienkę.
    Wiem, że samochód to inna skala, ale też działa ta zasada. Oczywiście w
    przypadku samochodów częściej idzie się na kompromis: jak się nie ma co
    się lubi, to się lubi co się ma ;)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-10-23 09:29:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:45:38 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:
    Niech se jeżdżą
    > różowymi twingo
    Odpitol się od Twingo;)
    Żonie właśnie kilka tygodni temu kupiłem i sam też czasami nim jeżdżę. Nie różowy co
    prawda a czarny
    Autko niby małe ale pomimo tego że mam prawie dwa metry wzrostu i 140kg wagi wygodnie
    się w nim siedzi.
    No i usuwałem jakieś usterki typu przepalona kontrolka, niedziałające podnoszenie
    elektryczne jednej z szyb, wymiana klamki to maja to wszystko tak prosto zrobione że
    wszędzie się można dostać ozywając tylko śrubokręta.
    A na wymianę klamki w multipli straciłem prawie pół dnia bo ciężko się tam było
    dobrać, rozwaliłem przy okazji przełącznik od podnoszenia szyb(bo nie udało mi się go
    bezinwazyjne zdemontować) itp. W którymś z poprzednich naszych aut zęby wymienić
    przepaloną żarówkę podświetlająca zegary trzeba było z kilkustronicowego manualna
    korzystać, rozebrać pół deski rozdzielczej i stracić na to z pół dnia tez.

  • 28. Data: 2018-10-23 09:45:08
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-23 o 09:29, Kris pisze:
> [...]
    korzystać, rozebrać pół deski rozdzielczej i stracić na to z pół dnia tez.

    Kto by chciał prowadzić autoryzowany serwis jakiejś marki, jeśli więcej
    robocizny byłoby z wystawieniem faktury niż z samochodem?
    Połowa klientów nie przyjedzie, bo sama sobie zrobi, a druga połowa
    będzie marudzić, że za drogo za taką prostą usługę.
    Dlatego proste czynności się utrudnia, a samochód projektuje tak, żebyś
    naprawiając bez manuala połamał jakieś zaczepy itp

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-10-23 12:11:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    korzystać, rozebrać pół deski rozdzielczej i stracić na to z pół dnia tez.

    Szczęściarz.
    Do saaba nie ma manuala a jak znalazłem filmik instruktażowy na YT
    to straciłem ochotę na wyciąganie zegarów w celu wymiany kilku żarówek.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-10-23 23:15:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >się tam było dobrać, rozwaliłem przy okazji przełącznik od
    >podnoszenia szyb(bo nie udało mi się go bezinwazyjne zdemontować)

    Ale piszemy o aucie dla faceta, a nie dla jakiejs nietechnicznej baby
    z wąsami :-P

    J.