  • 31. Data: 2018-10-25 14:24:03
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:

    > Jak facet chce dobrze wyglądać, to bierze garnitur, a nie sukienkę.

    Może też (jeśli nie ma specjalnej okazji) chodzić w wygodnych (co nie
    znaczy, że niechlujnych) ciuchach, a np. do przemieszczania się po mieście
    kupić dobry i praktyczny samochód miejski, czy to "męski" czy nie.

  • 32. Data: 2018-10-25 14:26:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Bok <a...@g...com> wrote:

    > pytam jak to jest z facetami, dla kogo jest np fiat 500

    Może dla kogoś, kto nie musi sobie niczego udowadniać, a akurat nie stać
    go na samochód z wyższego segmentu.

    > mam znajomego, on ma 173cm wzrostu, jaki bym mu samochód nie wymienił to
    > on mówi eeee to mały damski, np mówiłem Kia RIO, Suzuki SX4
    > on sam jeździ rav4 i wszystko co mniejsze to małe nie dla faceta

    Piwa z sokiem też nie pije dlatego, że to pedalskie a nie dlatego, że mu
    nie smakuje?

  • 33. Data: 2018-10-25 16:19:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 14:24, Queequeg pisze:

    > Może też (jeśli nie ma specjalnej okazji) chodzić w wygodnych (co nie
    > znaczy, że niechlujnych) ciuchach, a np. do przemieszczania się po mieście
    > kupić dobry i praktyczny samochód miejski, czy to "męski" czy nie.

    To ... Twizy :-)

    http://niusy.pl/@youtube.com/a45