  • 1. Data: 2010-12-08 08:03:52
    Temat: Seicento 900 - bardzo wysokie obroty po odpaleniu
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Mialem wczoraj dziwne zdarzenie w moim SC - po odpaleniu auto weszlo na
    bardzo wysokie obroty - po odczekaniu chwili obroty nie spadly.
    Dodawanie i puszczanie gazu tez nie pomagalo. Jak ruszylem kawalek to po
    nacisnieciu hamulca byl on twardy - tak jakby pompa hamulcowa nie
    dzialala. Po mocniejszym wcisnieciu hamulca zaczal on dzialac a obroty
    wrocily do normy. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-08 09:06:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Dec 2010 08:03:52 +0100, majer wrote:
> [...]
    >dzialala. Po mocniejszym wcisnieciu hamulca zaczal on dzialac a obroty
    >wrocily do normy. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

    Uszkodzone serwo wspomagania hamulcow ? Jesli wpuszczalo powietrze do
    kolektora to moglo byc wlasnie tak - wysokie obroty i twardy pedal.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-08 09:07:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialala. Po mocniejszym wcisnieciu hamulca zaczal on dzialac a obroty
    > wrocily do normy. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

    Nie wiem czy to dobry trop ale kiedys miałem taki przypadek we fiescie.
    Wysokie obroty nie chciały zejsc. Okazało się ze była niesczelność na wężyku
    od podcisnienia które wchodziły do jakiegos czujnika. KOlega miał to samo w
    Lagunie 1 więc może u Ciebie jest to samo.

  • 4. Data: 2010-12-08 09:12:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > dzialala. Po mocniejszym wcisnieciu hamulca zaczal on dzialac a obroty
    > wrocily do normy. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

    szukałbym własnie w servo - czyli wspomaganiu hamulców. Może przymarzło,
    moze masz nieszczelność.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl