  • 1. Data: 2010-12-08 07:56:36
    Temat: budowa domu na bazie ciezarówki
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    mobilhome, race truck, campervan
    czy jest w polsce firma ktora zajmuje sie budowaniem tego typu nadwozi i byc
    moze zabudowa wnętrz?
    chodzi mi o cos tego typu.
    http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
    moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..
    milleniusz

  • 2. Data: 2010-12-08 08:42:33
    Temat: Re: budowa domu na bazie ciezarówki
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "maciej ja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o cos tego typu.
    > http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
    > moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

    Jest całkiem sporo takich firm, ale popyt niewielki więc głównie zajmują się
    przerabianiem aut np. na potrzeby straży pożarnej, policji i innych służb.
    Zresztą mam znajomego co w takiej firmie w Piotrkowie Trybunalskim pracuje,
    twierdzi, że czasem im się trafi jakiś kamper, czy auto dla jakiejś kapeli
    co by mielli czym w trasy jeździć.

  • 3. Data: 2010-12-08 09:09:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > chodzi mi o cos tego typu.
    > http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
    > moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

    znam firme tapicerską, ktora robi zabudowy samochodów w srodku - czyli
    podstawiasz dowolny samochód zamknięty (bus, ciężarówke, dostawczak) a oni
    robią srodek zgodnie z życzeniami, łacznie z toaletami, kuchniami itp.
    Szukaj pod tapicerstwo Włoszakowice (WLKP k.Leszna). Nazwiska nie pamiętam.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-12-08 14:05:43
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "maciej ja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

    W każdym bloku masz mnóstwo takich...
    Przynajmniej powierzchnią się nie różnią.

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-12-08 15:17:52
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    > W każdym bloku masz mnóstwo takich...
    > Przynajmniej powierzchnią się nie różnią.

    wlasnie o to chodzi. powierzchnia prawie ta sama z tym ze jestem mobilny i
    moge pojechac na wakacje we wlasnym M1. dlatego chyba zamist kupowac
    mieszkanie w bloku zdecyduje sie na takie cos.
    prawko na C lub D posiadam wiec nic nie stoi na przeszkodzie.
    tylko w uk takie rzeczy robia ale sa drogie dlatego chce znalezc kogos kto
    mi bude zbudule z laminatu a ja sobie juz wnetrze zrobie sam.
    niby googlowalem w poszukianiu czegos takiego w pl ale nic mi nie
    wychodzi... moze zlych tgow uzywam. pliz niech ktos pomoze.

  • 6. Data: 2010-12-08 15:44:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > dlatego chce znalezc kogos kto mi bude zbudule z laminatu a ja sobie juz
    > wnetrze zrobie sam.

    a to Ty szukasz kogoś kto zabudowe zrobi, a nie środek.

    http://www.konar.com.pl/

    Ci robią wszystko pod zamówienie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2010-12-08 18:02:01
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > chodzi mi o cos tego typu.
    > http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
    > moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

    pewnie. poszukaj ciężarówki która wozi auta rajdowe chyba Kuzaja. w naczepie
    ma garaż 2 poziomowy i mieszkanie.
    mojemu znajomemu robią teraz na ciężarówce kino 5D z wysuwaną ścianą boczną
    więc spoko znjadziesz.
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-12-08 19:38:00
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Zapytaj tutaj
    http://www.camperteam.pl

    jest tam pare megacamperow.

    Z drugiej strony - jak z legalnoscia (w Polsce) z mieszkaniem w
    samochodzie?
    W DC jakis czas temu widac bylo na roznych parkingach zielonego
    ogorka (VW T1). Mieszkal w nim gosc, ktory stracil mieszkanie.

    pozdr
    Piotr

  • 9. Data: 2010-12-08 19:44:10
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    maciej ja pisze:
> [...]
    > chodzi mi o cos tego typu.
    > http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
    > moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

    Witaj. Robiłem niegdyś ofertę truck show dla mojego klienta.

    Firma AKCES Sp. z o.o. wyceniła dla mnie wykonanie naczepy reklamowej z
    rozsuwanymi ścianami. Tutaj masz linka do ich produktów:
    http://www.reklamyfabryka.pl/index.php?firma=4&p=62&
    ln=1
    Widać, że mają co pokazać :-)

    Problem tylko, że sama naczepa z wyposażeniem (zabudowa, agregaty itd)
    kosztowała około 500 tys zł.

    Ale zakładam, że Tobie potrzebne jest coś prostszego, nie na naczepie a
    na ciężarówce. Stąd sama buda z systemem rozsuwania ścian była by
    znacznie tańsza. Umeblujesz sam :-)

    Seco

  • 10. Data: 2010-12-08 20:24:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > W DC jakis czas temu widac bylo na roznych parkingach zielonego
    > ogorka (VW T1). Mieszkal w nim gosc, ktory stracil mieszkanie.

    to zalezy gdzie. Jak na swojej dzialce .. to mozesz. Nikt nie wnika, czy
    masz fundamenty, czy kola.
    Na parkingach nie mozesz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)