  • 1. Data: 2010-10-11 10:09:27
    Temat: Seicento - tuleja wahacza, sworzen wahacza
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Na przegladzie zostalem poinformowany ze mam do wymiany tuleje wahacza i
    sworzen wahacza. Czy w seicento nie jest tak ze jest to jedna
    nierozbieralna czesc? Czy kupujac nowy wahacz wyeliminuje te dwie usterki?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-11 10:11:48
    Temat: Re: Seicento - tuleja wahacza, sworzen wahacza
    Od: majer <a...@n...ma>

    majer pisze:
> [...]
    > sworzen wahacza. Czy w seicento nie jest tak ze jest to jedna
    > nierozbieralna czesc? Czy kupujac nowy wahacz wyeliminuje te dwie usterki?

    Jesli to ma znaczenie to chodzi o wahacz z przodu

  • 3. Data: 2010-10-11 10:23:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-11 10:11, majer pisze:

    > Jesli to ma znaczenie to chodzi o wahacz z przodu

    Jak kupisz nowy wahacz, to w nim na pewno będzie sworzeń.
    A tuleja to w zasadzie osobna sprawa, ale komplety wahacza najczęściej
    są od razu z tulejami.

    Wahacz trzyma się na dwóch tulejach (różnej budowy).

    Tu dobre zdjęcie wahacza z tulejami:
    http://czescisamochodowe.waw.pl/photo/251.jpg

  • 4. Data: 2010-10-11 12:13:56
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-11 10:09, majer pisze:
> [...]
    > sworzen wahacza. Czy w seicento nie jest tak ze jest to jedna
    > nierozbieralna czesc? Czy kupujac nowy wahacz wyeliminuje te dwie usterki?

    Tak, w nowym wahaczu masz wszystko. Nie scibol grosza, bierze magnetti
    marelli. Wiem, wiem, ta marka to zaden cymes, ale lepsze to niz jakas
    gowniana podroba za polowe ceny.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl