  • 1. Data: 2010-10-11 10:29:45
    Temat: Nieduzy dostawczak - berlingo, kangoo, cos innego?
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Witajcie:)

    Jako ze nie mam kompletnie doswiadczenia z takimi samochodami, a staje przed
    koniecznoscia nabycia takiego - doradzcie co bedzie najsensowniejszym
    wyborem?
    Używany, daje sobie rok graniczny 2005 i nowsze - bo starsze, jako ze to
    dostawczaki, pewnie juz pozajezdzane, tzn szansa na to ze zajezdzone
    znacznie wzrasta:)
    Na jakie modele, marki, zwracac uwage, co zas lepiej z gory odpuscic sobie?

    --
    Mark

  • 2. Data: 2010-10-11 14:27:37
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > znacznie wzrasta:)
    > Na jakie modele, marki, zwracac uwage, co zas lepiej z gory odpuscic

    Mam Kangoo 1,4 benzyna z 2000. Ma nastukane niecale 200.000 km i musze
    przyznac, ze auto calkiem udane. Mam je ze 2-3 lata, pracownicy generlanie
    maja obsluge w dupie, tylko leja i jezdza. Kontroluje je co jakis czas i nie
    bylo z nim wiekszych problemow - raczej tylko eksploatacyjne rzeczy.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 3. Data: 2010-10-11 14:46:43
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-11 10:29, Mark pisze:
> [...]
    > znacznie wzrasta:)
    > Na jakie modele, marki, zwracac uwage, co zas lepiej z gory odpuscic sobie?

    Będę monotematyczny: Dacia Logan MCV.
    Bagażnik (bez rozłożenia siedzeń) = 700 l. Za 1. przegląd (bez wymiany
    płynów: 15 tys. km lub 1 rok) zapłaciłem 95 zł...
    pwz

  • 4. Data: 2010-10-11 19:13:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pwz pisze:

    > Będę monotematyczny: Dacia Logan MCV.
    > Bagażnik (bez rozłożenia siedzeń) = 700 l. Za 1. przegląd (bez wymiany
    > płynów: 15 tys. km lub 1 rok) zapłaciłem 95 zł...
    > pwz
    w serwisie producenta czy u kumpla w garażu?
    napisz cos wiecej o aucie: jaki silnik? czy jest klima? Da sie przerobić
    na gaz? inne walory użytkowe?

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-10-11 21:30:16
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    W serwisie. www.daciaklub.pl i jedziesz z pytaniami.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-10-11 22:52:26
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-11 19:13, ToMasz pisze:
    > w serwisie producenta czy u kumpla w garażu?

    W ASO, w cenie mycie auta (środek odkurzony i umyte dywaniki).
    Z tego co wiem, 2. przegląd (30 tys. km albo 2 lata) kosztuje ok. 350
    zł, _w tym_ wymiana płynów (oleju na pewno).

    > napisz cos wiecej o aucie: jaki silnik? czy jest klima? Da sie przerobić
    > na gaz? inne walory użytkowe?

    Silniki są różne, wyposażenie również. Może być klima, skórzane obicie
    kierownicy itd. Diesel, benzyna, 8 albo 16 zaworów, różnej mocy, z
    relingami albo bez, 5-miejscowa albo 7 foteli (ostatni rząd wyjmowany),
    z homologacją na ciężarówkę albo bez. Do wyboru, do koloru.
    Proponuję zacząć tu:
    http://www.dacia.pl/gama-dacii/logan-mcv/prezentacja
    /index.jsp
    pwz

  • 7. Data: 2010-10-12 00:42:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 10:29:45 +0200, Mark napisał(a):

    > Używany, daje sobie rok graniczny 2005 i nowsze - bo starsze, jako ze to
    > dostawczaki, pewnie juz pozajezdzane, tzn szansa na to ze zajezdzone
    > znacznie wzrasta:)

    Berlingo z 2009 - ma aktualnie 80 tysiaków, jedyne co poszło, to głośniczek
    wysokotonowy (na gwarancji) i łaczniki stabilizatora.
    Nie narzekam, jeździ, jeździ, jeździ...

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-10-12 10:03:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Berlingo z 2009 - ma aktualnie 80 tysiaków, jedyne co poszło, to głośniczek
    > wysokotonowy (na gwarancji) i łaczniki stabilizatora.

    I fafset plastikowych dodupnych osłon pod silnik. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-10-12 18:53:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pwz pisze:

    > W ASO, w cenie mycie auta (środek odkurzony i umyte dywaniki).
    > Z tego co wiem, 2. przegląd (30 tys. km albo 2 lata) kosztuje ok. 350
    > zł, _w tym_ wymiana płynów (oleju na pewno).

    > Silniki są różne,
    tak wiem, sprawdziłem. 15 diesel - słaby, benzyny 16V nie chce. Ile
    spalają, jak sie nimi jeździ? tego na oficjalnej www nie znajdę.
    To samo z gazem. jak z butlą, jak z eksploatacją?

    > Proponuję zacząć tu:
    > http://www.dacia.pl/gama-dacii/logan-mcv/prezentacja
    /index.jsp
    > pwz
    napisz o siebie! Jak Tobi sie taką furą jeździ.
    ToMasz

  • 10. Data: 2010-10-12 19:29:16
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > znacznie wzrasta:)
    > Na jakie modele, marki, zwracac uwage, co zas lepiej z gory odpuscic sobie?

    Nie polecam Opel Combo (C, oparty na Corsa C) 1.3cdti - jeździ, po
    prostu jeździ przez te 100 czy 150tyś km, ale auto bez sensu w stosunku
    do swojej ceny. Miałem 2007, teraz mam 2010, i w porównaniu do podobnego
    segmentu np fiata Dooblo - widać że to jest "dobudowana blaszakiem
    miejska corsa" - brak pomyślanych miejsc na długopisy, na napoje, na
    wizytówki, na telefon, na papiery, marne ogrzewanie/klima w blaszaku
    (marna izolacja termiczna i akustyczna a w zasadzie jej brak) itd. A
    takie rzeczy wydają mi się w użytkowaniu dostawczaka najważniejsze, bo
    to jest miejsce pracy.
    Chyba że to dla pracownika i jest ci to obojętne...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173