  • 1. Data: 2009-05-25 15:35:16
    Temat: "Sensowny" sklep z automatyką przemysłową - Katowica, Częstochowa, Sosnowiec...? :(
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich! Potrzebuję kupić w miarę niedrogi regulator
    temperatury PID, współpracujący najlepiej z termoparą typu K. Pytanie brzmi,
    gdzie od ręki moge kupić takie coś na terenie Katowic Czestochowy, lub
    Sosnowca? Wszędzie mają "na zamówienie", a ja potrzebuję od ręki... :) Będę
    wdzięczny za pomoc we wskazaniu jakiegoś sklepu...

    Maciej C.

  • 2. Data: 2009-05-25 16:54:20
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temperatury PID, współpracujący najlepiej z termoparą typu K. Pytanie
    > brzmi, gdzie od ręki moge kupić takie coś na terenie Katowic Czestochowy,

    Zobacz tu
    http://www.skamer.pl/index.php/pl/kontakt/przedstawi
    ciele_regionalni/. Nie
    wiem co ma przedstawiciel, ale sklep jest dobrze zaopatrzony.
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 3. Data: 2009-05-26 07:58:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Katowic Czestochowy, lub Sosnowca? Wszędzie mają "na zamówienie",
    > a ja potrzebuję od ręki... :) Będę wdzięczny za pomoc we

    Allegro ?

    "Przemyslowy" i "niedrogi" nie wspolistnieja :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-05-26 22:22:33
    Od: "Robgold" <r...@i...pl>

> [...]
    > lub Sosnowca? Wszędzie mają "na zamówienie", a ja potrzebuję od ręki... :)
    > Będę wdzięczny za pomoc we wskazaniu jakiegoś sklepu...

    Byles w Bedzinie w Meraserw ? Byc moze maja na stanie.

    http://www.meraserw12.com.pl/