  • 1. Data: 2010-02-22 13:50:39
    Temat: Serwis MIO
    Od: <k...@w...pl>

    Ostatnio narzekałem na serwis MIO, spójrzcie jakiej lutownicy używają do
    serwisowania (cena tak 6zł, PROFESJONALIŚCI ). Mam nadzieje że to tylko do
    zdjęcia.
    http://www.mio.pl/index.php?inc=14&id_arty=125663366
    80756

  • 2. Data: 2010-02-22 16:34:46
    Temat: Re: Serwis MIO
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwisowania (cena tak 6zł, PROFESJONALIŚCI ). Mam nadzieje że to tylko do

    A od kiedy to cena sprzetu lutowniczego decyduje o jakosci roboty?
    Od 20 lat uzywam tanich lutownic i nikt nigdy nie byl w stanie mi zarzucic
    ze cos jest zle polutowane. Wrecz przeciwnie.
    W czym pomoze jakiemus ciapciakowi fakt ze ma lutownice za 1000 PLN jak
    pojecia i umiejetosci nie ma zadnych?

    Czysto snobistyczne podejscie.

    Oczywiscie sprawe jakosci wymienionego serwisu pomijam bo go nie znam.
    Chodzi o zaznaczenie braku powiazania dobra lutownica=dobry serwis.

  • 3. Data: 2010-02-22 16:34:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello konsul41,

> [...]
    > serwisowania (cena tak 6zł, PROFESJONALIŚCI ). Mam nadzieje że to tylko do

    Zapytam tylko: czy to, co widzisz w tle, przypomina w najmniejszym
    stopniu technologię stosowaną w palmtopach?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-02-22 20:02:00
    Od: konsul <k...@w...pl>

    > Zapytam tylko: czy to, co widzisz w tle, przypomina w najmniejszym
    > stopniu technologię stosowaną w palmtopach?

    Kto tutaj pisze że oni to używają do Palmptopów

  • 5. Data: 2010-02-22 20:05:43
    Od: konsul <k...@w...pl>

> [...]
    > ze cos jest zle polutowane. Wrecz przeciwnie.
    > W czym pomoze jakiemus ciapciakowi fakt ze ma lutownice za 1000 PLN jak

    Jak na taki wielki koncern, to przynajmniej do reklamy mogli wsadzić
    coś lepszego, nie uważasz?
    Nie kwestionuję tego, że się nie da. Ja też często pracuję taką
    lutownicą, ale Ja jestem amator.
    A serwis chyba powinien być lepiej wyposażony?

  • 6. Data: 2010-02-23 07:34:14
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "konsul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    > Jak na taki wielki koncern, to przynajmniej do reklamy mogli wsadzić coś
    > lepszego, nie uważasz?

    Wątpię by to zdjęcie miało cokolwiek wspólnego z firmą Mio. Dział marketingu
    zamówił pewnie wykonanie strony w jakiejś agencji a ta zdobyła zdjęcie z
    katalogu tematycznego. żadne inżynier nie był po dordze potrzebny.

  • 7. Data: 2010-02-23 07:57:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello William,

    Tuesday, February 23, 2010, 8:34:14 AM, you wrote:

    > Wątpię by to zdjęcie miało cokolwiek wspólnego z firmą Mio. Dział marketingu
    > zamówił pewnie wykonanie strony w jakiejś agencji a ta zdobyła zdjęcie z
    > katalogu tematycznego. żadne inżynier nie był po dordze potrzebny.

    A projekt zatwierdził firmowy PRowiec, który nie wie, że to w ogóle
    lutownica.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl