  • 1. Data: 2010-02-22 13:50:34
    Temat: Jakieś tanie kolumny
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Czy ktoś z Was kupił ostatnio kolumny głośnikowe w cenie umiarkowanej, z
    których jest zadowolony? Chciałbym kupić coś do słuchania muzyki, ale nie
    chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.
    A może to NTG?
    Pozdrówka,
    jagr

  • 2. Data: 2010-02-23 08:56:03
    Temat: Re: Jakieś tanie kolumny
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was kupił ostatnio kolumny głośnikowe w cenie umiarkowanej, z
    > których jest zadowolony? Chciałbym kupić coś do słuchania muzyki, ale nie
    > chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.

    Polecam 3-4 wizyty na giełdzie z różnymi "szpejami"
    Kupiłem superwzmacniacz Aiwa (P50) kolumny Tamon
    i subka JBL (pasywny. Dokupiłem za 40 jeszcze jedną Aiwę)
    za łącznie 190 PLN Na moje potrzeby
    (nie takie w końcu małe) jest super

    > A może to NTG?

    Może.

    Artur(m)

  • 3. Data: 2010-02-23 14:22:13
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > których jest zadowolony? Chciałbym kupić coś do słuchania muzyki, ale nie
    > chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.

    O ile lubisz prace ręczne to:

    1. kupić stare tonsile z allegro
    2. głosniki wysłac do regeneracji do Krzycha z Białegostoku
    3. wypruć gąbkę/mat. tłumiący (i wymienić na nową - o ile potrzeba)
    4. za pomocą pistoletu do klejów na gorąco i kleju do drewna uszczelnić od
    wewnątrz wszystkie złącza stolarskie (uzyskamy założoną konstrukcyjnie
    szczelność - często niespotykaną w praktyce produkcyjnej)
    5. zmontować starannie

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2010-02-23 21:26:47
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wewnątrz wszystkie złącza stolarskie (uzyskamy założoną konstrukcyjnie
    > szczelność - często niespotykaną w praktyce produkcyjnej)

    Popieram!
    Dodam jeszcze od siebie: nie ruszać zwrotnicy głośnikowej.

    Natomiast jeśli jest tylko zamontowany mały kondensatorek,
    to kupić porządną zwrotnicę na przykład w firmie JANBO,
    ale to niekoniecznie musi być ta firma.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.