    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Się mi dziura zrobiła w łatce
    Date: Sun, 31 Jul 2016 15:59:01 +0200

    Taka sytuacja:

    Rok temu zaliczylem wkręt w oponę. Gumiarz załozył od środka łatkę na
    klej i pozamiatane.

    Wracam Ci ja sobie przedwczoraj A1 (gdzies około 140km/h) z jakieś
    200km. Zjechalem w polne drogi i po chwili flak. Zakładam że miało to
    jakis zwiazek z ostygnięciem opony.

    Gumiarz oponkę obejrzał i pokazał mi *dziurę* w łatce dokładnie w
    miejscu gdzie istnieje prawdziwa dziura oponie. Tak jak gdyby cisnienie
    powietrza przebiło łatkę na wylot. Z goraca zrobiła się miękka?

    Oczywiście mozliwe jest tez ze wygrałem w totka i złapałem inny wkręt
    dokładnie w to samo miejsce...

    Pytanie czy fakt że w łatce zrobiła się dziura:
    a) świadczy o tym że kiepska łatka?
    b) daje do zrozumienia że po autostradzie nie jeździ się naprawianymi
    oponami?

    Sam nie wiem co o tym mysleć. Przejechanie się 10km z predkością rzędu
    140kmh powoduje że opony sa gorące. Może to dziadowskie opony są
    (michelin)? Wasze opony są gorące?