  • 1. Data: 2010-07-14 20:25:32
    Temat: Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Mam tu z odzysku taką małą centralkę telefoniczną Siemens Euroset Line 8.
    Mam jakąś instrukcję użytkowania (znaczy obsługi), ale nie wiem jak to
    zasilać (bo zasilacza nie dali...).

    Ktoś może toto posiada i może podpowiedzieć ? Pewnie wersja 16 liniowa
    będzie taka sama, jeśli chodzi o zasilanie.

  • 2. Data: 2010-07-15 05:39:37
    Temat: Re: Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    Sprawdz jaki masz opis przy gniezdzie (zlaczu)zasilania, powinno cos pisac.
    Widac ze jakis zasilacz jest:

    http://tnij.org/hla7

    Prawdopodobnie 24V~ lub DC, trzeba by oblukac:)

  • 3. Data: 2010-07-15 14:00:17
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Gniazdo zasilania jest w postaci RJ45(!), i ma podlaczone 5 pinów. Kuswa.

    Znalazlem instrukcje od euroset line 8i, ale tam jest chyba cos zupelnie
    innego jeszcze (zlacze zasilania ma 26 pinów, 2 napiecia 5V i 26.4V i sygnal
    RUF).

  • 4. Data: 2010-07-15 14:18:24
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    co ciekawe, ktoś szukał tego samego na elektrodzie (po wpisaniu w googla
    "euroset line 8 zasilacz" na 1 poz. wyskakuje mi link do elektrody) ale już
    samej
    treści niet...Wątki na elektrodzie są kasowane ?