  • 1. Data: 2018-01-31 21:38:53
    Temat: Sienna czy Odyssey - co wygodniejsze?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Pytanie do tych, co porównywali własnym organizmem wygodę Sienny i Odyssey
    z roczników około 2010 r. Komfort zbliżony, czy jest wyraźny faworyt?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-02-01 09:34:45
    Temat: Re: Sienna czy Odyssey - co wygodniejsze?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-31 o 21:38, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Pytanie do tych, co porównywali własnym organizmem wygodę Sienny i Odyssey
    > z roczników około 2010 r. Komfort zbliżony, czy jest wyraźny faworyt?

    Obydwoma to nie jeździłem. Trochę pojeździłem Odyssey bodaj III w wersji
    amerykańskiej (szef sprowadził). Bardzo wygodne auto. Miało silnik 3,5
    l, kopa miał niezłego. Ale beznadziejne hamulce (nie jestem pewny, ale
    sądząc po skuteczności to chyba bębnowe). Palił jak smok. Kolejna jego
    wada - wystarczyło, że ktoś się "przytulił" na parkingu do drzwi
    odsuwanych elektrycznie i nie bardzo chciały działać. Inne kretyńskie
    rozwiązanie rodem z Hameryki - radio miało UKF pracujący tylko na
    zakresach nieparzystych w dziesiątkach MHZ. Zatem łapało 93,9, potem
    94,1, a 94,0 nie było. A nasze stacje to chyba wszystkie mają parzyste
    końcówki, więc normalnie radio nie grało, tylko z szumami. Ale jak
    wspomniałem - auto było sprowadzone z USA.
    Jeśli chodzi o wygodę - naprawdę fajne i przestronne auto. Można w
    środku piknik zorganizować. Ale przez to że przestronne, to trudne do
    parkowania w miastach. Czujnik cofania alarmował, jak jeszcze ok. metr
    miejsca z tyłu był (chyba obliczony na nieco obszerniejszych Amerykanów).
    T.

  • 3. Data: 2018-02-01 10:38:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 09:34:45 +0100, T. napisał(a):

    > Ale beznadziejne hamulce (nie jestem pewny, ale
    > sądząc po skuteczności to chyba bębnowe).

    No co ty, 4 tarcze. Chyba że to był model z lat 90.

> [...]
    > końcówki, więc normalnie radio nie grało, tylko z szumami. Ale jak
    > wspomniałem - auto było sprowadzone z USA.

    Nie kretyńskie, tylko dostosowane do stacji radioweych z USA i Kanady.

    > Jeśli chodzi o wygodę - naprawdę fajne i przestronne auto. Można w
    > środku piknik zorganizować. Ale przez to że przestronne, to trudne do
    > parkowania w miastach.

    E, jeździłem paroma autami > 5 m długości i jakoś nie mam problemu z
    parkowaniem.

    Fotele wygodne? Wyciszenie dobre?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2018-02-01 10:53:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-02-01 o 10:38, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Nie kretyńskie, tylko dostosowane do stacji radioweych z USA i Kanady.

    > E, jeździłem paroma autami > 5 m długości i jakoś nie mam problemu z

    Wyciszenie ok. Fotele - to zależy, jaką masz d... :-)
    A tak poważnie - były wygodne, możliwość regulacji. Ale jeśli masz 2 m i
    ważysz 200 kg, to nie wiem. Musisz sam ocenić.
    T.

  • 5. Data: 2018-02-03 20:24:09
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 01.02.2018 o 09:34, T. pisze:
    > A nasze stacje to chyba wszystkie mają parzyste końcówki

    Nic podobnego:

    http://old.radiopolska.pl/wykaz/polska.php

    --
    Pozdrawiam,