  • 11. Data: 2014-11-27 20:33:27
    Temat: Re: Silnik elektryczny do maszynki do golenia
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    [..]
    > Nie wiem skąd on wziął te 7,2V bo nie z datasheeta :-)

    "Chłyt martetindowy"?

    [..]
    > sześciokątną dziurkę. Obawiam się, że zabraknie paru mm...
    >
    > Ale może faktycznie za te $5 warto spróbować?

    Oczyściłbym komutator i przełożył szczotki, możesz sprawdzić uzwojenia
    czy nie są popalone.

    [..]
    > Panasonic i niestety też robi jednorazówki :-(

    Każdy silnik można spalić, mi udało się upalić komutator silnika który w
    normalnej pracy wytrzymuje 400A.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2014-11-28 00:08:46
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Zamiast się pie***lić z jakimiś elektrycznymi wynalazkami proponuję
    maszynki do golenia. Będzie taniej, szybciej i ogolisz się tym zawsze i
    wszędzie.

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2014-11-28 07:42:13
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 28-11-14 00:08, Jakub Rakus pisze:
    > Zamiast się pie***lić z jakimiś elektrycznymi wynalazkami proponuję
    > maszynki do golenia. Będzie taniej, szybciej i ogolisz się tym zawsze i
    > wszędzie.

    ...ale to tak bez wskaźnika LCD ?
    Toż żyć (rzyć) bez tego nie można.
    I bez międzymordzia,raportu na facebooka odnośnie dobowego przyrostu
    włosia, średniej miesięcznej w rozbiciu na dni powszednie i łykendy
    tudzież podstawowej zupełnie informacji o trendach w przyrostach w Japonii.
    Trzeba nadonżać przeca...